اهالی مسجد امام سجاد( ع) بجنورد میزبان جشن میلاد حضرت زین العابدین (ع)
اهالي مسجد امام سجاد( ع) بجنورد ميزبان جشن ميلاد حضرت زين العابدين (ع)

اهالی مسجد امام سجاد( ع) بجنورد میزبان جشن میلاد حضرت زین العابدین (ع)

جشن ميلاد حضرت سيد الساجدين عليه السلام در مسجد امام سجاد عليه السلام بجنورد با حضور مدير ستاد فهماي خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 45067 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در مراسم جشن میلاد حضرت سید الساجدین علیه السلام و در جمع نمازگزاران مسجد امام سجاد علیه السلام  بجنورد به شخصیت آن امام همام اشاره کرد و گفت: در دورانی که حاکم فاسد اموی یزید بن معاویه خیال می کرد که به ظاهر پیروز کربلا هستند، حضرت زین العابدین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها با جهاد تبیین، توانستند مردم را از واقعیت ماجرا مطلع نمایند تا جایی که پیروز واقعی میدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام معرفی شد و هزار و چهارصد سال است که امام حسین علیه السلام کشتی نجات و چراغ هدایت بشریت است.

وی همچنین ادامه داد: کربلا و عظمت رسالت اهل بیت علیهم السلام  با جهاد تبیین و تلاش های امام سجاد علیه السلام جریان ساز و ماندگار شد.

حجت الاسلام پاکدامن  با تأکید بر جهاد تبیین در شرایط کنونی و کمین مداوم دشمنان در حذف ارزش های انقلاب اسلامی، اضافه کرد: باید تلاش کنیم با الگو قرار دادن راه و سیره امام سجاد علیه السلام، بتوانیم ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی را معرفی کنیم.

این مراسم بامولودی و مداحی یکی از جوانان مسجدی و ذاکر اهل بیت علیهم السلام  ادامه و پایان یافت.

 

پایان/