نشست فرهنگی و کارشناسانه در کانون ثارالله بجنورد برگزار شد
نشست فرهنگي و کارشناسانه در کانون ثارالله بجنورد برگزار شد
با هف ارتقاء فعالیت های کانون؛

نشست فرهنگی و کارشناسانه در کانون ثارالله بجنورد برگزار شد

حجت‌الاسلام پاکدامن، با حضور در کانون فرهنگي هنري «ثارالله» بجنورد از فعاليت هاي اين کانون بازديد کرد و در نشستي کارشناسانه و فرهنگي راهکارهاي ارتقاء فعاليت هاي مسجدي مورد تحليل و گفتگو قرار گرفت.
شناسه خبر : 45168 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام "حبیب الله پاکدامن" مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری خراسان شمالی، در کانون "ثارالله" مسجد امامحسین علیه السلام بجنورد حضور یافت و در جریان فعالیت های این کانون روستایی قرار گرفت.

 

نشستی با فعالان این مسجد که در خیابان امام خمینی (ره) غربی شهر بجنورد و یکی از خیابان های مرکزی شهر بجنورد واقع است، برگزار شد و راهکارهای  فرهنگی و کارشناسانه با هدف ارتقاء فعالیت های کانون و محوریت مسجد در افزایش اثربخشی سطح  اقدامات نیز برگزار شد.

"سید محمد مرتضوی"، از جوانان تحصیلکرده و نخبه تحصیلکرده مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران، مدیریت این کانون را برعهده دارد و در ادامه  گزارشی از اهم اقدامات انجام شده توسط فعالان این مسجد و جوانان ارائه کرد.

در این نشست راهکارهایی گفتمان سازی با برگزاری جلسات کتابخوانی و نشر مطالعه با  خوانش دسته جمعی کتاب، مولد سازی و جهاد خودکفایی و تولیدی با ایده های نو و شیوه های تربیتی و نیز برگزاری کارگاه های آموزش مهارت زندگی مورد توجه قرار گرفت و عنوان شد.

پایان/