کانون فرهنگی هنری عاشورا میزبان کارکنان ستاد فهمای خراسان شمالی
کانون فرهنگي هنري عاشورا ميزبان کارکنان ستاد فهماي خراسان شمالي
همراه با 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد/

کانون فرهنگی هنری عاشورا میزبان کارکنان ستاد فهمای خراسان شمالی

تني چند از کارکنان ستاد فهماي خراسان شمالي در سلسله بازديد هاي ميداني از کانون ها و اجراي برنامه هاي فرهنگ يازجمله اکران فيلم، در کانون فرهنگ يهنري عاشورا حضور يافتند و همراه برنامه هاي اين کانون شدند.
شناسه خبر : 45198 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی همراه  کارشناس مسئول  اداری و پشتیبانی و توسعه منابع  و نیز حوزه روابط عمومی با هدف بازدید از فعالیت های کانون عاشورا در دهستان بام به این منطقه سفر کردند و ضمن بازدید از فعالیتت های این کانون همراه برنامه ها شدند.

 

ابتدا بازدید از فعالیت های کانون و کلاس های برگزار شده قرآنی اعم از آموزش روخوانی قرآنی به افراد بیسواد و کم سواد و نیز آموزش حفظ قرآن و نشست طرح و تدوین نشریه ای برای منطقه بام صورت گرفت.

پس از آن نیز  در محیطی که گویای مهیا شدن و استقبال از میلاد سراسر نور و رحمت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرج الشریف و جشن نیمه شعبان المعظم بود، با حضور روحانی این منطقه حجت الاسلام محمدی، نشستی فرهنگی و کارشناسانه با هدف ارتقاء فعالیت های کانون برگزار شد.

بازدید از فعالیت های ورزشی و تمرین نوجوانان در سالن ورزشی دیگر برنامه صورت گرفته بود و پس از آن نیز با همکاری نوجوانان سالمن ورزشی برای اکران فیلم که از پیش برنامه ریزی شده بود مهبایا و آماده شد.

دیدار با پدر شهید  «علی محمد فرهادی اصلاحی» با همراهی نوجوانان و دست بوسی پدر شهید دیگر برنامه زیبای این بازدید بود که با قرائت زیارت پرفیض زیارت امام حسین علیه السلام در روز عاشورا  و مداحی و نوجه خوانی همراه بود.

اکران انیمیشن سینمایی "لوپتو" برنامه پایانی و تکمیلی این سفر بود که به همت همکاران ستاد فهمای استان و همیاری کانون عاشورا نزدیک به 200 مخاطب کودک و نوجوان به تماشای فیلم نشستند.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد امام حسین علیه السلام از کانون های برگزیده رواق همدلی در سومین رویدادملی فهما است.

 

پایان/