سه فرزند؛ یک شهید و دو جانباز را تقدیم انقلاب کرده بود/نوجوانان حسینی کانون عاشورا دست های پرثمر پدر شهید را بوسیدند
سه فرزند؛ يک شهيد و دو جانباز را تقديم انقلاب کرده بود/نوجوانان حسيني کانون عاشورا دست هاي پرثمر پدر شهيد را بوسيدند
همراه با 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد/

سه فرزند؛ یک شهید و دو جانباز را تقدیم انقلاب کرده بود/نوجوانان حسینی کانون عاشورا دست های پرثمر پدر شهید را بوسیدند

نوجوانان مسجد امام حسين (ع) در دهستان بام شهرستان اسفراين به دست بوسي پدر بزرگوار شهيد «علي محمد فرهادي اصلاحي»رفتند.
شناسه خبر : 45199 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ پسران نوجوان کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد امام حسین علیه السلام دهستان بام در قالب دورهمی دوستانه به دیدار پدی شهید والامقام «علی محمد فرهادی اصلاحی» از شهدای گلگون کفن 8 سال دفاع مقدس رفتند و بر دستان ثمربخش و پینه بسته اش بوسه تکریم زدند و ادای احترام کردند.

 

این دیدار که با حال خوش معنوی توسل به امام حسین علیه السلام و قرائت کلمات پرفیض زیارت عاشورا همراه بود، نوجوانان که اغلب همکلاسی بودند، برای گام نهادن در راه شهدا  خدت به خانواده شهدا هم قول شدند.

حجت الاسلام محمدی روحانی منطقه بام نیز همراه این کار زیبای فرهنگی بود و با هوای خوش روضه رنگ حسینی  به خانه ساده شهید داد و حال خوش و ناب  محفل را دو چندان کرد.

پدر شهید نیز در این دیدار  و لا به لای کلماتی که گاهی خیس و خسته از چشم هاش جاری می شد از جنگ و همراهی سه پسرش گفت؛ یک پسر شهید و دو پسر جانباز جبهه های جنگ  و خود  که سال ها با عرق کارگری این فرزندان را به ثمر رسانده بود، برای همه دعای خیر کرد.

نوجوانان نیز طبق قرار هفتگی  تصمیم گرفتند که وصیت نامه شهدا را هفته های آینده بخوانند و مسئولیت خواندن در جمع هم هر هفته با یکی از بچه ها باشد.

این برنامه زیبا و ارزشمند معنوی و همراهی نوجوانان به صورت هفتگی انجام میگیرد و نوجوانان به دیدار یک خانواده شهید  میر وند و با زیارت عاشورا و روضه میهمان شهید می شوند و به خانواده بزرگوار شهدای معزز ادای احترام می کنند.

گفتنی است؛ شهید والامقام «علی محمد فرهادی اصلاحی» در سال 1346 در منطقه بام اسفرایم به دنیا آمد و در تاریخ 20تیرماه 1363 در منطقه کامیاران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

.

پایان/