حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در نشست هم اندیشی مدیران ستادهای استانی سراسر کشور
حضور مدير ستاد فهماي خراسان شمالي در نشست هم انديشي مديران ستادهاي استاني سراسر کشور
همراه با 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد/

حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در نشست هم اندیشی مدیران ستادهای استانی سراسر کشور

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي در نشست دو روزه مديران ستادهاي کانون هاي مساجد کشور به مناسبت 18 اسفند برگزار شد، حضور يافت.
شناسه خبر : 45202 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۲:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در آستانه 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های مساجد در نشست هم اندیشی مدیران استانی سراسر کشور به همین منظور حضور یافت .

این نشست که به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس کانون ها یمساجد کشور تشکیل شد به  مدت دو روز و در یازدهم و دوازدهم  اسفند ماه  به طول انجامید.

 حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزیر آموزش و پرورش را به عنوان مهمان ویژه در این نشست می توان نام برد.

 بحث و تبادل نظر درباره وضعیت و عملکرد ستادهای استانی در سال جاری و برنامه‌های پیش‌رو در سال آتی و همچنین بررسی ظرفیت‌ها در راستای شکوفایی فعالیت‌های بچه‌های مسجد در عرصه‌های مختلف، از جمله محورهای مورد بحث در این هم‌اندیشی دو روزه بود.

گفتنی است؛ در راستای مأموریتی که شورای عالی انقلاب فرهنگی درزمینه‌ مقابله با تهاجم فرهنگی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کرده بود و به جهت احیای نقش واقعی فرهنگی و تبلیغی مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در 18 اسفندماه سال 1371 بر طبق مصوبه‌ 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس شد.

پایان/