رقابت مؤذنان نوجوان در مسجد امام حسن عسکری(ع) بجنورد به مناسبت میلاد مؤذن کربلا
رقابت مؤذنان نوجوان در مسجد امام حسن عسکري(ع) بجنورد به مناسبت ميلاد مؤذن کربلا
در آستانه سی امین سالگرد تأسیس کانون های مساجد کشور؛

رقابت مؤذنان نوجوان در مسجد امام حسن عسکری(ع) بجنورد به مناسبت میلاد مؤذن کربلا

مسابقه اذان "طنين گلدسته" ويژه مؤذنان کودک و نوجوان به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر عليه السلام با مشارکت کانون فرهنگي هنري "نسيم رحمت" با ارکان مسجد امام حسن عسکري عليه السلام بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 45230 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «سید امیررضا سیدی زاده»، مدیر جوان و پرتلاش کانون فرهنگی هنری نسیم رحمت مسجد امام حسن عسکری علیه السلام بجنورد با اعلام این خبر گفت: این مسابقه به نیت بزرگداشت مقام مؤذن کربلا، حضرت عـلـی اکــبــرعلیه‌السلام در مسجد برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: کودکان و نوجوانان در سه رده سنی پیش از دبستان، دبستان و متوسطه اول با هم رقابت کردند و پس از ارزیابی داوران نفرات منتخب، معرفی و قدیر شدند.

سیدی زاده، داوران این مسابقه را «حسین اربابی» و «عـادل صـمدی» از اساتید قرآنی و قاریان برجسته استان نام برد و همچنین گفت: برگزاری محفل قرآنی و کرسی تلاوت نور با حضور اساتید و داوران  نام برده و نیز قاری نوجوان «محمدطاهر زحمتکش» و نیز مولودی خوانی توسط کربلایی «سیدباقر سیدی‌زاده» از برنامه های تکمیلی این مسابقه و مراسم اختتامیه آن بود.

مدیر کانون نسیم رحمت بجنورد در پایان با بیان اینکه 15  کودک و نوجوان در این دوره باهم رقابت کردند که به 7 برگزیده جوایزی اهداء شد، اسامی نفرات منتخب را بدین شرح معرفی کرد:

*مقطع پیش دبستانی:

محمدحسن براتی  (۴ ساله)

 

*مقطع ابتدایی:

محمدمهدی زحمتکش (کلاس پنجم)

مهدی ایزانلو‌           (کلاس سوم)

طاها روحانی‌           (کلاس ششم)

 

*مقطع متوسطه اول:

محمدطاهر زحمتکش   (کلاس هشتم)

امیرمهدی توبه‌ای‌         (کلاس هفتم)

ابوالفضل روحانی‌        (کلاس هفتم)

پایان/