بچه های کانون صاحب الزمان (عج) محله حر، جشن نیمه شعبان را به یاد شهدا برگزار کردند
بچه هاي کانون صاحب الزمان (عج) محله حر، جشن نيمه شعبان را به ياد شهدا برگزار کردند

بچه های کانون صاحب الزمان (عج) محله حر، جشن نیمه شعبان را به یاد شهدا برگزار کردند

نوجوانان و جوانان کانون مسجد صاحب الزمان (عج)، نيمه درخشان شعبان المعظم را در جوار بناي يادمان شهيد مجيد قربانخاني، حر شهداي مدافع حرم و به ياد شهداي محله جشن گرفتند.
شناسه خبر : 45377 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت و سلاله نور و رحمت، حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرج الشریف در محله حر بجنورد باتاسی نوجوانان به شهدا در جوار بنای یادمان شهید مجید قربانخانی، معروف به حر شهدای مدافع حرم  و به یاد شهدای محله برگزار شد.

 

این مراسم با غبار روبی و گل افشانی یادمان و مزار نمادین  شهید مجید قربانخانی آغاز شد و نوجوانان با همراهی اهالی مسجدی و مدیر جوان کانون صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف  محوطه پارک الهیه را برای عموم مردم آماده کردند.

 

اجرای سه سرود عیدانه از جمله خورشید و همدلی توسط گروه سرود «نسیم ولایت»  کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی عجل الله تعالی فرج الشریف مسجد حضرت قائم آل محمد عجل الله تعالی فرج الشریف  بجنورد از برنامه های زیبای این مراسم جشن بود.

پس از آن حجت الاسلام میثم بهاری از اساتید تربیتی کار با کودک و مدیر کانون فرهنگ یهنری علامه امینی (ره) بجنورد نکات اخلاقی و دینی بویژه آشنایی با مهدوینت را با زبان بازی و مسابقه به بچه ها آموزش داد و کودکان و نوجوانان به سوالات مطرح شده پاسخ دادند و جایزه گرفتند.

بسته های پذیرایی همراه قرعه کشی بخش دیگری بود که جشن محله حر در جوار یادمان شهدا  را زینت بخشید.

گفتنی است، به همت نوجوانان کانون صاحب لزمان (عج) و همت خیرین این یادمان در فروردین سال 1401  در  جوار مسجد و در محل پارک الهیه جانمایی و به بهره برداری رسید و  هم اکنون نیز زمین بازی برای کودکان و نوجوان در این پارک در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می رسد.

پایان/