اهالی فهمای خراسان شمالی در عزمی همدلانه دستگیر خانواده نیازمند می شوند
اهالي فهماي خراسان شمالي در عزمي همدلانه دستگير خانواده نيازمند مي شوند
به مناسبت ایام نیمه شعبان و سالروز تأسیس کانون های مساجد؛

اهالی فهمای خراسان شمالی در عزمی همدلانه دستگیر خانواده نیازمند می شوند

هجدهمين مرحله کمک مومنانه کانون هاي مساجد خراسان شمالي با توزيع بسته هاي نذري گوشت قرباني اهدايي از سوي موسسه حضرت خديجه (س) قم و برنامه تلويزيوني سمت خدا، بيش از يک هزار خانواده نيازمند در استان خراسان شمالي را تحت پوشش قرار مي دهد.
شناسه خبر : 45405 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «یوسفعلی گریوانی» مسئول اجرای طرح همدلانه توزیع بسته های گوشت نذری در استان خراسان شمالی و مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد، در این باره گفت: هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم، به همت اهالی فهمای استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی اضافه کرد: این رزمایش در قالب هجدهمین  مرحله اجرای کمک مؤمنانه در استان خراسان شمالی، توسط فعالان کانون های مساجد این استان  از فردا جمعه 19 اسفند ماه جاری آغاز  و خانواده های نیازمند از این بسته های همدلی بهره مند می شوند.

 

وی ادامه داد:  این بسته های نذری حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که در قالب طرح قربانی ماه شعبان، و به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس کانون های مساجد، به دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان می رسد.

 

وی بیان کرد: این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام می گیرد و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، توزیع آن آغاز می شود.

 

گریوانی اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 19هزار  و 200 خانواده  از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

وی گفت:  19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت دارند.