روز دوم کاروان فرهنگی مسجد در روستاهای شوقان؛ از دلنوشته برای امام زمان(عج) تا قاب کلمات ِ لبیک یا خامنه ای ِ نوجوانان
روز دوم کاروان فرهنگي مسجد در روستاهاي شوقان؛ از دلنوشته براي امام زمان(عج) تا قاب کلمات ِ لبيک يا خامنه اي ِ نوجوانان
به همت اهالی فهما؛

روز دوم کاروان فرهنگی مسجد در روستاهای شوقان؛ از دلنوشته برای امام زمان(عج) تا قاب کلمات ِ لبیک یا خامنه ای ِ نوجوانان

کاروان فرهنگي مسجد با محوريت فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي در دومين روز حضور خود شور و نشاط معنوي و انتظار را در روستاهاي ديگر جلگه شوقان ميهمان دل هاي مهدوي کردند.
شناسه خبر : 45462 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کاروان فرهنگی مسجد، به مناسبت نیمه شعبان و فرا رسیدن سی امین  سالگرد تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، دومین روز حضور خود  در جلگه شوقان را با مردم روستاهای دربند، کرف، خراشا، محمدآباد، اندقان و شهر سنخواست جاجرم گذراندند و با  محوریت فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی شور و نشاط معنوی و نشر فرهنگ  انتظار را تجربه کردند.

 حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد فهمای استان نیز همراه کاروان شد و در جشن های مردمی این خطه که اغلب روستاهای شوقان بود، حضور یافت.

وی در جمع مردم  روستای کرف و نیز خراشا،برخی  ویژگی های یاران امام زمان علیه السلام را برشمرد و  گفت: این افراد ارزشمند کسانی هستند که برای گسترش دین در جامعه تلاش و کوشش می کنند.

وی  شرط محقق شدن ظهور را  ساری و جاری شدن تعالیم دین در میان مردم و جامعه است و افزود: اگر کسی می خواهد بداند یار و همراه امام زمان علیه السلام  در عصر ظهور هست یا نه باید ببیند چه اندازه از فرامین ولی فقیه اطاعت می کند و در مسیر اوامر ولی حرکت می کند.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن،  همچنین با صراحت و در تکمیل سخنان  خود تأکید کرد: قطعا نسبت همراهی امام زمان علیه السلام به میزان نسبت همراهی ولی فقیه است.

اجرای سرود توسط هنرمندان نوجوان گروه سرود«ثامن الحجج علیه السلام» مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد، برگزاری مسابقه و آموزش اخلاق دینی با زبان بازی و اهداء جایزه به کودکان و نوجوانان از اهم برنامه های این کاروان در مناطق حضوریافته می توان نام برد.

تابلو دلنوشته به امام زمان (عج) توسط مردم روستای اندقان و جملات لیبک یا خامنه ای، جشن تکلیف دختران دانش آموز در شهر سنخواست از اهم برنامه های تدارک دیده شده و اجرا شده در روز دوم حضور کاروان فرهنگی مسجد در جلگه شوقان بود.

پایان/