سومین روز؛ کاروان فرهنگی مسجد، در قاب انتظار و جمعه مهدوی ِچهار روستای جاجرم نشست
سومين روز؛ کاروان فرهنگي مسجد، در قاب انتظار و جمعه مهدوي ِچهار روستاي جاجرم نشست
به همت اهالی فهمای خراسان شمالی؛

سومین روز؛ کاروان فرهنگی مسجد، در قاب انتظار و جمعه مهدوی ِچهار روستای جاجرم نشست

کاروان فرهنگي مسجد با محوريت فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي در سومين روز حضور خود در شهرستان جاجرم، شور و نشاط معنوي را با تلاش براي نشر فرهنگ مهدويت و انتظار را براي دلهاي مهدوي در چهار روستاي "چهاربيد"، "قِلي، "قره چه رباط " و "حصار عيسي" در اين شهرستان هديه برد.
شناسه خبر : 45464 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  کاروان فرهنگی مسجد، به مناسبت نیمه شعبان و فرا رسیدن سی امین  سالگرد تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، سومین روز حضور خود  در جلگه شوقان را با مردم روستاهای "چهاربید"، "قِلی، "قره چه رباط " و "حصار عیسی" در جلگه شوقان گذراند و اهالی این مناطق با  محوریت فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی شور و نشاط معنوی و نشر فرهنگ  انتظار را تجربه کردند.

 حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد فهمای استان نیز همراه کاروان شد و در جشن های مردمی این خطه که اغلب روستاهای شوقان بود، حضور یافت.

اجرای سرود توسط هنرمندان نوجوان گروه سرود«ثامن الحجج علیه السلام» مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد، برگزاری مسابقه و آموزش اخلاق دینی با زبان بازی و اهداء جایزه به کودکان و نوجوانان از اهم برنامه های این کاروان در مناطق حضوریافته می توان نام برد.

جشن های مرمی و عمومی در محوطه  اصلی این روستاها، جمعه ای زیبا و به یاد ماندنی را برای منتظران و دلباختگان حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرج الشریف ساخت و در قاب تصاویر ماندگار شد.

پایان/