نخستین نشست هم اندیشی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با اصحاب رسانه برگزار شد
نخستين نشست هم انديشي مدير ستاد فهماي خراسان شمالي با اصحاب رسانه برگزار شد
به مناسبت سی امین سالروز تأسیس کانون های مساجد؛

نخستین نشست هم اندیشی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با اصحاب رسانه برگزار شد

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي در نشستي هم انديشي با اصحاب رسانه و خبرنگاران، راهکارهاي ارتقاء نقش کانون هاي مساجد در توسعه فرهنگي جامعه بررسي شد.
شناسه خبر : 45549 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نخستین نشست هم اندیشی اهالی مسجد، با اصحاب رسانه، به مناسبت 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد  در محل ستاد فهمای خراسان شمالی برگزار شد.

این نشست با موضوع «مسجد، جهاد تبیین» و تشریح شعار محوری «کانون های مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی»،  با هدف بررسی راهکارهای ارتقاء نقش کانون ها در توسعه فرهنگی برگزار شد.

در این نشست «سمیرا نیستانی»، مدیر خبر گزاری شبستان در خراسان شمالی، «رقیه گریوانی»، مدیر عصر اترک  و «زینب جوان»، خبرنگار خبرگزاری ایرنا، نکاتی در راستای اهمیت مسجد و موضوع اطلاع رسانی و اهمیت رسانه در رونق بخشی به مساجد عنوان کردند.

«اسفندیار مکرمی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و نیز «امین درتومی»، کارشناس مسئول توسعه و شبکه سازی  و نیز «افسانه  توفیق نیا» مشاور امور بانوان مدیر ستاد فهمای استان نیز در نشست حضور داشتند و نکاتی تعاملی ارائه شد.

باز تعریف کارکردهای مسجد، دوسویه بودن تعامل رسانه  با متولیان مسجد، درست و بموقع و البته مستمر منعکس کردن فعالیت ه ای مسجد، آموزش مهارت های انعکاس فعالیت های مسجد به فعالیت این حوزه، مطالعه و جمع خوانی بیانات رهبر انقلاب  و تاکیدات معظم له در خصوص ساز و کار رسانه و فعالیت های اثرگذار مسجد، توسط رسانه ها و همچنین فعالان فرهنگی و همچنین تقویت سواد رسانه ای و آموزش اطلاع رسانی، شفاف سازی فعالیت ها در زمان اطلاع رسانی، تاثیرگذار بودن  فعالیت ها با برنامه ریزی های طولانی مدت و نتیجه بخش و نیز آموزش متولیان مسجد  از اهم موارد مطرح شده در این نشست می توان نام برد.

جلسه با پیشنهاد و قرار فصلی برگزار شدن این نشست پایان یافت.

 

 

پایان/