ابتکار و خلاقیت‌های کانون‌های مساجد خراسان شمالی در مناطق روستایی و مرزی از گنجینه‌های فرهنگی این استان است
ابتکار و خلاقيت‌هاي کانون‌هاي مساجد خراسان شمالي در مناطق روستايي و مرزي از گنجينه‌هاي فرهنگي اين استان است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع هنرمندان و فرهنگیان خراسان شمالی؛

ابتکار و خلاقیت‌های کانون‌های مساجد خراسان شمالی در مناطق روستایی و مرزی از گنجینه‌های فرهنگی این استان است

اسماعيلي، در جمع فرهنگيان، هنرمندان و تني چند از مديران کانون‌هاي مساجد استان خراسان شمالي، با اشاره به گنجينه فرهنگ و هنر اين استان؛ ابتکار و خلاقيت‌هاي کانون‌هاي مساجد خراسان شمالي در مناطق روستايي و مرزي را ارزشمند و به عنوان يکي از اين گنجينه‌ها برشمرد.
شناسه خبر : 45684 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ «محمد مهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع فرهنگیان، هنرمندان  و نیز تنی چند از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی، که عصر روز پنج شنبه 25 اسفند ماه، در مراسمی ویژه در محل دانشگاه فنی انقلاب بجنورد گردهم آمده بودند، به گنجینه فرهنگ‌ و هنرهای این استان اشاره کرد و گفت: این موضوع را رهبر معظم انقلاب نیز مطرح کردند که واقعیتی است و در بخش های مختلف شاهد آن هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین با اشاره به درخشش هنرمندان خراسان شمالی در سفر اخیر ترکمنستان و استقبال مردم این کشور از هنرنمایی هنرمندان موسیقی مقامی؛ بر ابتکارات فعالان کانون های مساجد این استان نیز تاکید کرد و گفت: کانون هایی در نقاط مختلف شهری، روستایی و مناطق مرزی وجود دارند که با حداقل امکانات، به استعدادهای درخشانی را در خود جای داده‌اند که شاهد فعالیت های ارزشمندی آنان هستیم.

وی  بابیان اینکه توجه به ظرفیت ها نباید منحصر به مناطق و اقشار خاص باشد، تصریح کرد: تصمیم دولت ایجاد امکان رشد و ترقی برای همه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بوده و  سفر امروز نیز اقدامی در این راستا است.

 اسماعیلی، در ادامه آغاز فصل تازه حمایتی از حوزه فرهنگ و هنر خراسان شمالی را نوید داد و افزود: با پیگیری‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تلاش می کنیم تا پروژه های عمرانی از جمله مجتمع فرهنگی، ظرف مدت دوسال آینده به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش های جهادی و انقلابی دست‌اندرکاران عرصه فرهنگ استان خراسان شمالی و به همت فعالان استان، عقب افتادگی سال‌های گذشته مرتفع خواهد شد.

گفتنی است: این مراسم با تقدیر از 37 مدیر و رابط فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی پایان یافت.