کارهای فرهنگی با روحیه جهادی میسر می شود
کارهاي فرهنگي با روحيه جهادي ميسر مي شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خراسان شمالی؛

کارهای فرهنگی با روحیه جهادی میسر می شود

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي و ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد اين استان، لازمه ميسر شدن کارهاي مهم فرهنگي را برخورداري از روحيه جهادي همراه با عشق و علاقه و ايثار و فداکاري دانست و خواستار تعميم اين روحيه در بين همکاران شد.
شناسه خبر : 45689 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی،«محمد مهدی اسماعیلی»، شامگاه ۲۵ اسفندماه در نشستی صمیمانه در دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان،  که در محل سالن همایش های مجتمع گلشن بجنورد برگزار شد، با اشاره به جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمرانی، گفت: مجموعه همکاران باید نگاه متفاوتی به مسئولیت و وظیفه خود داشته باشند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی وی همچنین لازمه میسر شدن کارهای مهم فرهنگی را برخورداری از روحیه جهادی همراه با عشق و علاقه و ایثارو فداکاری دانست و خواستار تعمیم این روحیه در بین همکاران  شد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری  از سخنان خود  بروز رسانی ساختارها و تغییرات ساختاری در کنار افزایش نیرو را از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سامان بخشیدن و شتاب دادن به فعالیت ها برشمرد.

وی هم چنین  به ظرفیت های گسترده این خطه و  تحت الشعاع  قرار گرفتن  آن ها اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم تا بخشی از عقب ماندگی ها را برطرف کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به این که در جشنواره فجر با جنگ تمام عیار دشمنان مواجه بودیم و دشمن تلاش می کرد تا پرچم هنری ایران زمین بخورد، تصریح کرد: جشنواره های فجر نشان داد که  با توکل بر خدا و حفظ ارزش های الهی می توان گام های ارزشمندی در  رونق و شکوفایی  فرهنگ و هنر این خطه برداشت.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، میثم آذری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان به نمایندگی از مجموعه کارکنان به بیان دغدغه های اداره کل پرداخت‌.

پایان/