تکریم خانواده شهید هنرمند «مصطفی کریمی» با حضور وزیر ارشاد در بجنورد
تکريم خانواده شهيد هنرمند «مصطفي کريمي» با حضور وزير ارشاد در بجنورد

تکریم خانواده شهید هنرمند «مصطفی کریمی» با حضور وزیر ارشاد در بجنورد

محمد مهدي اسماعيلي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درسفر به خراسان شمالي با خانواده شهيد هنرمند، سردار «مصطفي کريمي» ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 45690 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی، «محمد مهدی  اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به خراسان شمالی در دیدار با خانواده شهید والامقام «مصطفی کریمی»، از شهدای هنرمند بجنورد، ضمن ارج نهادن به مقام اعلای شهدا، از رشادت های این شهید گلگون کفن سخن گفت و حرکت در مسیر ارزش های انقلاب  و حفظ آرمان های انقلاب را ستود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در  این دیدار اعضای خانواده این شهید به بیان رشادت ها و  دلاورمردی های این شهید والا مقام پرداختند.

همچنین دکتر  اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای مستند شهید هنرمند مصطفی کریمی اثر تولید شده توسط هنرمندان استان نشست.

شهید مصطفی (بایردام دردی) کریمی، هنرمند و خطاط بود، که مسجد محل (مسجد نبی ص )  را با احادیث و روایات پیامبر و ائمه اطهار علهم السلام، در حد عالی زینت داده بود، وی در عملیات بیت المقدس 2 به تاریخ 25 دی ماه 1366 در ارتفاعات سوزنی نزدیک شهر ماووت از استان سلیمانیه عراق به درجه رفیع  شهادت  نائل آمد.

پایان/