بچه های آسمان؛ پسران دانش آموز در بجنورد معتکف شدند
بچه هاي آسمان؛ پسران دانش آموز در بجنورد معتکف شدند
به میزبانی مسجد بقیه الله (عج) بجنورد؛

بچه های آسمان؛ پسران دانش آموز در بجنورد معتکف شدند

تني چند از دانش آموزان پس بجنوردي، سه شبانه روز ميهمان ويژه خداوند شدند و در مراسمي معنوي، مسجد بقيه الله عجل الله تعالي فرج الشريف معتکف درگاه الهي و ميهمان ويژه خداوند شدند.
شناسه خبر : 46046 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی،  پسران نوجوان و دانش آموز همزمان با روزهای  ماه مبارک رمضان، با همیاری چند تن از فعالان مسجدی و اهل تعلیم و تربیت، در مسجد  بقیه الله عجل الله تعالی فرج الشریف بجنورد معتکف شدند و همراه دوستان خود، مناجات و روزداری کردند.

 

این مراسم  از چهاردهم ماه مبارک رمضان آغاز شد و امشب  و در افطار شانزدهمین روز این ماه مبارک پایان یافت.

 

گعده های فرهنگی و گفتگو، سخنرانی با موضوع تربیتی واخلاقی، نشست های دوستانه و تبال نظر های بصیرتی و آموزشی،  مداحی و خلوت با خدا، برگزاری مسابقات ورزشی سخنرانی با موضوع های اخلاقی و تربیتی، همخوانی و قرائت دعاهای سفارش شده ماه مبارک رمضان در کنار قرائت قرآن  از اهم برنامه های این مراسم معنوی بود.

حجت الاسلام پاکدامن، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیز عصر امروز، جمعه  18 فروردین ماه و در آخرین روزبرگزاری این مراسم، از فعالیت ها و برنامه های آن بازدید کرد و همراه معتکفین شد.

این مراسم سه روزه با همراهی ارکان مسجد و کانون فرهنگی هنری منجی و محوریت موسسه تربیتی متا (معلمان تحول آفرین) برگزار شد.

 

 

پایان/