فعالیت سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی آغاز شد
فعاليت سيزدهمين نمايشگاه قرآن کريم خراسان شمالي آغاز شد
با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛

فعالیت سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی آغاز شد

سيزدهمين نمايشگاه قرآن کريم خراسان شمالي همزمان با هفدهمين روز از ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام والمسلمين رضا نوري نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي و امام جمعه بجنورد و جمعي از مسئولان استاني و استقبال پرشور علاقمندان آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 46089 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی، سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم  از امروز به مدت یک هفته با عرضه ۲هزار عنوان و ۲۰ هزار جلد کتاب با تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصدی در دانشگاه پیام نور بجنورد دایر است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خراسان شمالی در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و مذهبی انتشارات به نشر، قلم آذین و کتاب رسان از خراسان رضوی، باغ کاغذی و مدافعان از بجنورد، تعدادی از موسسات عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی و همچنین آموزشگاه طراحی مد و لباس اسلامی به نمایش گذاشته شد.

بر اساس این گزارش؛ محصولات فرهنگی و قرآنی، کتب دینی و ادعیه، بخش هنرهای قرآنی شامل اجرای تواشیح، کتابت قرآن کریم و خوشنویسی قرآنی و خدمات قرآنی شامل پاسخگویی به سوالات دینی و قرآنی، کرسی تلاوت قرآن کریم عرضه شده است.

 گسترش ظرفیت‌های قرآنی، افزایش انس و الفت مردم با قرآن کریم، تشویق جوانان و نوجوانان برای بهره گیری از فعالیت های مذهبی و قرآنی و دسترسی آسان مردم و علاقمندان به محصولات فرهنگی و قرآنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

گفتنی است؛ سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی از 19 تا 25 فروردن ماه جاری از ساعت 16 تا 22 در محل دانشگاه پیام نور بجنورد برای بازدید علاقمندان دایر است.

پایان/