نگاهی به فعالیت‌های کانون محبان‌الزهرا (س) در ماه مبارک رمضان/از توزیع بسته‌های همدلی تا پخش غذای گرم بین کارتن خواب‌ها
نگاهي به فعاليت‌هاي کانون محبان‌الزهرا (س) در ماه مبارک رمضان/از توزيع بسته‌هاي همدلي تا پخش غذاي گرم بين کارتن خواب‌ها

نگاهی به فعالیت‌های کانون محبان‌الزهرا (س) در ماه مبارک رمضان/از توزیع بسته‌های همدلی تا پخش غذای گرم بین کارتن خواب‌ها

اميري با اشاره به فعاليت‌هاي کانون محبان‎‌الزهرا (س) به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: هزار و 500 بسته معيشتي با مشارکت خيرين نيک‌انديش بين خانواده‌هاي نيازمند و همچنين افراد کارتن‌خواب توزيع شد.
شناسه خبر : 46112 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی، «غلامحسن امیری»،با اشاره برنامه های کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین در ایام ماه مبارک رمضان، از اقدامات خیرانه فعالان این کانون نام برد و گفت: با همراهی اهل مسجد و خیرین، از ابتدای سال و با شروع ماه مبارک رمضان تاکنون، هزار و 500 بسته معیشتی ویژه خانواده های نیازمند تهیه و توزیع شده است.

 مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین ارزش تقریبی هر بسته 500 را هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته ها شامل مواد غذایی و خشکبار بود که در محله های حاشیه شهر اسفراین  در اختیار نیازمندان شناسایی شده این محلات قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین 10 رأس گوسفند  ذبح شده و گوشت آن در سفره 200 خانواده نیازمند قرار گرفته است.

امیری از تهیه و طبخ سه هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان تا به اکنون نیز خبر داد و گفت: یک هزار پرس غذا نیز  در محله های نواب و محرم آباد وکشتان و نیز کوچه نمدمالان اسفراین  و در بین افراد کارتن خواب توزیع شد.

وی تهیه البسه  و بسته های خوار و بار و میوه، برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مراسم افطاری ساده ونیز  توزیع بسته های شیرینی بین نیازمندان، از دیگر اقدامات انجام شده این کانون همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

پایان/