ارکان مسجد با تعامل و همیاری فضای آموزشی هنر و تربیت هنرمند مسجدی را فراهم آورند
ارکان مسجد با تعامل و همياري فضاي آموزشي هنر و تربيت هنرمند مسجدي را فراهم آورند
مربی جوان گروه های سرود مسجدی؛

ارکان مسجد با تعامل و همیاری فضای آموزشی هنر و تربیت هنرمند مسجدی را فراهم آورند

نامور، جوان هنرمند و مربي گروه هاي سرود مسجدي در بجنورد گفت: محيط مسجد، في نفسه محيطي آرام و اثرگذار است که لازم است همه مساجد با همياري ارکان مسجد مانند محيط خانه در آرامش باشد تا در فضايي پذيرنده، آموزش ارزش هاي فرهنگي و پرورش استعدادهاي نوجوانان و جوانان در اين فضا ميسر شود.
شناسه خبر : 46413 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی، «علی نامور»، جوان هنرمند و مربی گروه های سرود مسجدی در بجنورد یکی از هنرمندان مورد تقدیر قرارگرفته در وبینار ملی تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی که امروز 28 فروردین با حضور رییس  ستاد فهمای کشور و به میزبانی معاونت فرهنگی هنری این ستاد صورت گرفت، "جهادگر فرهنگی" را در تعریف هنرمند مسجدی و انقلابی عنوان کرد و افزود: با تعامل ارکان مسجد می توان فضایی امن در مسجد ایجاد کرد که زمینه تربیت هنرمندان فراهم شود.

 

وی که تاکنون 5 گروه سرود  از نوجوانان  مسجدی در شهرستان های بجنورد و شیروان و اسفراین را برای اجرای مختلف و تولید آثار هنری، مسابقات استانی و ملی آماده عرضه و رقابت کرده است،  همچنین گفت: محیط مسجد، فی نفسه محیطی آرام و اثرگذار است که لازم است همه مساجد با همیاری ارکان مسجد مانند محیط خانه در آرامش باشد تا در فضایی پذیرنده، آموزش ارزش های فرهنگی و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان در این فضا میسر شود.

وی سرود را کاربردی ترین هنر برای اجرای کار تشکیلاتی و حضور جمعی نوجوانان در معرفی صفات ارزشمند تربیتی و اعتقادی دانست و خواست تا با تلاش فضای آرام و آموزش هنر در دل مساجد فراهم شود.

نامور که خود هنر سرود و مربی گری گروه های سرود مسجدی را به طور جدی در قالب آموزش طرح ملی "هوای تازه" که از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، دنبال کرده است، برگزاری دوره های آموزشی را بسیار ضروری و نیاز مساجد برشمرد.

 

پایان/