اقلام اهدایی ستاد فهمای خراسان شمالی در میان سفره های ساده افطاری مساجد
اقلام اهدايي ستاد فهماي خراسان شمالي در ميان سفره هاي ساده افطاري مساجد

اقلام اهدایی ستاد فهمای خراسان شمالی در میان سفره های ساده افطاری مساجد

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي از توزيع بيش از 19 هزار پنير اهدايي، با هدف کمک به گستراندن سفره هاي افطاري مساجد در شبهاي ماه مبارک رمضان خبر داد.
شناسه خبر : 46478 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی، حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با مرور برخی فعالیت های کانون های مساجد این استان در ماه مبارک رمضان، میزبانی اهالی مساجد از روزه داران با سفره های ساده افطاری را مورد توجه قرار داد و گفت: این ستاد استانی نیز برای کمک و رونق بخشی به این سفره های افطاری، تعداد 19 هزار و 200 قالب پنیر به مساجد اهداء کرد.

وی در ادامه تعداد کانون های مشارکت کننده در دریافت اقلام اهدایی را 50 کانون در مناطق شهری و روستایی استان خراسان شمالی اعلام کرد و توضیح داد: اقلام مذکور از سوی ستاد کانون های مساجد کشور با همکاری بنیاد علوی ارسال و توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه تشکیل پایگاه های قرآنی و برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن را از اهم برنامه های این ایام نام برد و گفت: 50کانون فرهنگی هنری در این باره اعلام آمادگی کردند که البته در دیگر مساجد و کانون ها نیز جلسات قرآنی به صورت خودجوش در قالب آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن دایر بود.

 

حجت الاسلام الله پاکدامن برگزاری جشن روزه اولی ها و نیز مراسم معنوی اعتکاف دختران و پسران دانش آموز و نوجوانان دهه هشتادی و نودی در شهرستان بجنورد و راز و جرگلان، نشست های قرآنی شناخت تاریخ قرآن و تدبر در فهم قرآن، تهیه بسته های معیشتی و تهیه و طبخ غذای گرم ویژه خانواده های نیازمند و کم برخوردار را از دیگر برنامه های انجام شده در ماه مبارک رمضان نام برد.

 

پایان/