استاندار خراسان شمالی میهمان ویژه سینماسیار در بجنورد شد
استاندار خراسان شمالي ميهمان ويژه سينماسيار در بجنورد شد
با همراهی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی؛

استاندار خراسان شمالی میهمان ویژه سینماسیار در بجنورد شد

حسين نژاد، استاندار خراسان شمالي و پاکدامن، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد اين استان، خانواده هاي بجنوردي را در اکران و تماشاي فيلم سينمايي غريب همراهي کردند.
شناسه خبر : 46743 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۱۸

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ فیلم سینمایی "غریب"ئبا قابلیت سینما سیار برای تعدادی از خانواده های بجنوردی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و مشارکت مجتمع پتروشیمی در این استان، پنج شنبه شب، هفتم اردیبهشت ماه جاری به نمایش درآمد.


محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی به همراه حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان، خانواده های بجنوردی را در این اکران همراهی کردند و تماشاگر فیلم بلند سینمایی و تحسین شده "غریب" شدند.


این اکران در تالار همایش های مجتمع پتروشیمی بجنورد و برای نخستین بار  انجام گرفت.



فیلم غریب یکی از فیلم های برگزیده چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر است که به کارگردانی "محمد حسین لطیفی"   و نویسندگی و تهیه کنندگی "محمد عنقا" در قالب تصاویری روایی، رشادت های سردار شهید «محمد بروجردی» را در دفاع از آرامش کردستان و مقابله با دشمنان به تصویر کشیده است.



 
به گفته حجت الاسلام پاکدامن، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی سینمای سیار با هدف توزیع عادلانه فرهنگی به درخواست این ستاد و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون‌های مساجد این استان برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.


تاکنون روستای گریوان بجنورد و شهرستان‌های گرمه، فاروج و راز و جرگلان، بام و صفی آباد  و نقاطی از مناطق شهری بجنورد  شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم بودند.



 پایان/