نشست هم اندیشی نمایندگان مساجد ویژه گرامیداشت ایام دهه کرامت در خراسان شمالی
نشست هم انديشي نمايندگان مساجد ويژه گراميداشت ايام دهه کرامت در خراسان شمالي

نشست هم اندیشی نمایندگان مساجد ویژه گرامیداشت ایام دهه کرامت در خراسان شمالی

نخستين نشست هم انديشي نمايندگان محلات و مساجد با هدف گراميداشت ايام دهه کرامت در خراسان شمالي شنبه 16 ارديبهشت ماه برگزار شد.
شناسه خبر : 46935 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ این نشست ابتدایی، با حضور حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی  و نیز حجت الاسلام  محمد خانی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با هدف هم اندیشی و بررسی ظرفیت های مساجد و محلات در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های ایام دهه کرامت تشکیل شد.

 

حجت الاسلام پاکدامن، در این نشست صمیمانه، که تنی چند از کارشناسان مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز حضور داشتند، با تأکید بر اینکه برای برگزاری برنامه ای ویژه و فراگیر، لازم است، جشن ها و برنامه های دهه کرامت را با مردم پیش ببریم، برای تحقق این موضوع حضور محوری مردم و بهره مندی از ظرفیت های مساجد و محلات را مورد توجه قرار داد.

وی  با تأکید بر گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه و روز ملی دختران به شکل ویژه و شاخص، تقدیر از دختران فعال با محوریت مسجد و توجه به این که هر مسجد یک برنامه نکوداشت با همین مضمون داشته باشد را مهم خواند و خواست تا بر این محور برنامه ریزی شود.

وی همچنین در ادامه افزود: باید تلاش کنیم تا  "دهه کرامت در مسجد " را محور اصلی برنامه های این ایام قرار دهیم و با بهره مندی از قابلیت های مردمی، حضور آحاد مردم در این جشن ها، ویژه  و محوری باشد.

 

حجت الاسلام خانی نیز در این نشست، برای برگزاری برنامه های با محوریت مسجد و رنگ و جلوه مردمی اعلام آمادگی کرد.

 

گفتنی است، نشست های تکمیلی و گسترده تر در این باره، طی روزهای آتی برنامه ریزی شده که با حضور افراد تاثیرگذار و معرفی برنامه های ویژه  برگزار می شود.

 

پایان/