کارگاه آموزشی خبرنویسی مقدماتی، میزبان رابطان خبری اهالی فهمای خراسان شمالی
کارگاه آموزشي خبرنويسي مقدماتي، ميزبان رابطان خبري اهالي فهماي خراسان شمالي

کارگاه آموزشی خبرنویسی مقدماتی، میزبان رابطان خبری اهالی فهمای خراسان شمالی

تني چند از رابطان کانون هاي مساجد خراسان شمالي با علاقه به حوزه اطلاع رساني، در کارگاهي استاني، با مباحث خبرنويسي مقدماتي آشنا شند.
شناسه خبر : 46936 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۲:۲۷

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ 20 تن از رابطین و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در کارگاهی، آموزش خبرنویسی مقدماتی و اصول ابتدایی تنظیم یک خبر را آموزش دیدند.

«رقیه گریوانی»، مدیر رسانه عصر اترک خراسان شمالی و از خبرنگاران و فعالان حوزه خبر اطلاع رسانی، مباحث و اصول خبرنویسی را برای شرکت کنندگان این کارگاه تشریح کرد و آموزش داد.

 

این کارگاه بخشی از دوره آموزشی دو روزه  روزنامه نگاری مقماتی است، که به همت خبرگزاری فارس و  با مشارکت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل نوسازی مدارس و نیز ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد.

همچنین آموزش های عکاسی موبایلی،  آموزش ساخت  ویدئو موبایلی، سواد رسانه  و سوژه یابی  نیز علاوه بر خبرنویسی  در این دوره و با کارگاه های مختلف آموزش می بینند.

"الهام صباحی"، "حسین معمری"، "آرزو رحمانی" و "دشت صبح"  دیگر اساتید این دوره  بوده و مباحث را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.

 

گفتنی است،  شرکت کنندگان این دوره برای  حضور در دوره تکمیلی  و روزنامه نگاری پیشرفته که در آینده نزدیک از سوی خبرگزاری فارس برگزار می شود، معرفی شده و گواهینامه پایانی دریافت می کنند.

 

پایان/