بچه های مسجد خراسان شمالی با مباحث عکاسی و مستند سازی آشنا شدند
بچه هاي مسجد خراسان شمالي با مباحث عکاسي و مستند سازي آشنا شدند

بچه های مسجد خراسان شمالی با مباحث عکاسی و مستند سازی آشنا شدند

تني چند از رابطان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي طي دوره آموزشي، با اصول عکاسي خبري و خلق تصوير رسانه اي با موبايل را فرا گرفتند.
شناسه خبر : 46937 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۲:۳۳

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ 20 تن از رابطین و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در کارگاهی، آموزش عکاسی با موبایل و تصاویر خبری و اطلاع رسانی را  آموزش دیدند.

«حسین معمری»، از عکاسان زبده استان و عکاس خبری خبرگزاری فارس  مباحث عکاسی و خلق آثار عکاسی خبری  را برای شرکت کنندگان این کارگاه تشریح کرد و آموزش داد.

 

این کارگاه بخشی از دوره آموزشی دو روزه  روزنامه نگاری مقماتی است، که به همت خبرگزاری فارس و  با مشارکت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل نوسازی مدارس و نیز ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد.

همچنین آموزش های هبرنویسی مقدماتی،  آموزش ساخت  ویدئو موبایلی، سواد رسانه  و سوژه یابی  نیز علاوه بر خبرنویسی  در این دوره و با کارگاه های مختلف آموزش می بینند.

"الهام صباحی"، "رقیه گریوانی"، "آرزو رحمانی" و "دشت صبح"  دیگر اساتید این دوره  بوده و مباحث را به شرکت کنندگان آموزش می دهند

.

گفتنی است،  شرکت کنندگان این دوره برای  حضور در دوره تکمیلی  و روزنامه نگاری پیشرفته که در آینده نزدیک از سوی خبرگزاری فارس برگزار می شود، معرفی شده و گواهینامه پایانی دریافت می کنند.

 

پایان/