کتابخانه کانون روستایی اندیشه بجنورد، به عنوان کتابخانه شاخص در سطح ملی معرفی می شود
کتابخانه کانون روستايي انديشه بجنورد، به عنوان کتابخانه شاخص در سطح ملي معرفي مي شود
با ساخت مستندی برای صدا و سیما؛

کتابخانه کانون روستایی اندیشه بجنورد، به عنوان کتابخانه شاخص در سطح ملی معرفی می شود

مستندي ويژه از فعاليت هاي کتابخانه کانون فرهنگي هنري "انديشه" روستاي قره خانبندي بجنورد، با هدف معرفي فعاليت هاي شاخص اين کتابخانه در رسانه ملي تهيه مي شود.
شناسه خبر : 46969 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی، حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: مستند مذکور، فعالیت های این کتابخانه را به عنوان کتابخانه شاخص استان، برای  ترویج فعالیت های کتابخوانی و ایجاد فضای انس با کتاب به ویژه در کودکان و نوجوانان، به تصویر می کشد.

 

وی ادامه داد: ساخت این مستند، یکی از برنامه های محوری ستاد کانون های مساجد کشور در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران است که قرار است پس از تهیه، در این ایام از رسانه ملی برای عموم بینندگان پخش شود.

حجت الاسلام پاکدامن اضافه کرد:  فعالان کانون "اندیشه" روستای قره خانبندی بجنورد، با وجود امکانات محدود این روستا، با تلاش مستمر نشست های کتابخوانی و نقد کتاب و مسابقات فرهنگی  را برای سنین مختلف خصوصا کودک و نوجوان در طول هفته برگزار کرده و هسته کتابخوانی را دایر کردند.

وی در پایان گفت: تصویر برداری اولیه این مستند با تلاش گروهی از هنرمندان جوان استان به پایان رسیده و هم اکنون  در حال پرداخت و تدوین نهایی است.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  به مدت یازده روز از  20 تا 30 اردیبهشت ماه جاری در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

پایان/