معلمان طرح پیوند مسجد و مدرسه در روستای چهاربرج اسفراین تکریم شدند
معلمان طرح پيوند مسجد و مدرسه در روستاي چهاربرج اسفراين تکريم شدند
با حضور مدیر کانون های مساجد خراسان شمالی؛

معلمان طرح پیوند مسجد و مدرسه در روستای چهاربرج اسفراین تکریم شدند

معلمان مسجدي و هميار طرح پيوند مسجد و مدرسه و خانواده روستاي چهابرج اسفراين به همت کانون امام جواد عليه السلام و با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در قاب تکريم نشستند.
شناسه خبر : 47012 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، با حضور در روستای چهاربرج اسفراین، ضمن حضور در جمع دانش آموزان مدرسه هاجر و کارگاه آموزشی "زندگی پویا"، کانون امام جواد علیه السلام این روستا را در تکریم معلمان طرح پیوند مسجد، مدرسه و خانواده همراهی کرد.

 

بر این اساس مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در مدرسه ابتدایی سید الشهدای روستای چهاربرج رفت، و در جمع معلمان خدمتگزار و مسجدی حاضر شد و بدینوسیله از زحمات آنها در ایجاد انس کودکان و نوجوانان با مسجد قدردانی شد.

حجت الاسلام پاکدامن در این سفر خاص کاری، در کارگاه مهارت های زندگی مباحث در خصوص معیارهای ازدواج، آسیبهای دوستی های پیش از ازدواج و اهمیت نگاه های حاکم بر زندگی، به عنوان مدرس کارگاه، برای شرکت کنندگان این کارگاه مطرح کرد.

کانون فرهنگی هنری امام جواد علیه السلام روستای چهاربرج، برنامه هایی همچون کارگاه های خانواده، طرح های کتابخوانی، برگزاری و گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی از جمله دهه فاطمیه و دهه فجر و ... را با همراهی کودکان و نوجوانان انجام داده است.

این برنامه با تقدیر از "شادی حسن پور" مدیر این کانون پایان یافت.

پایان/