رابطین خبری کانون های مساجد خراسان شمالی ساخت ویدئو با موبایل را فرا گرفتند
رابطين خبري کانون هاي مساجد خراسان شمالي ساخت ويدئو با موبايل را فرا گرفتند

رابطین خبری کانون های مساجد خراسان شمالی ساخت ویدئو با موبایل را فرا گرفتند

تني چند از رابطان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي طي دوره آموزشي، با اصول ساده ساخت ويدئو خبري با موبايل را آموزش ديدند.
شناسه خبر : 47033 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ 20 تن از رابطین و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در کارگاهی، با اصول ساده ساخت ویدئوی خبری بوسیله موبایل و نرم افزاهای آن آشنا شدند.

 

«الهام صباحی»، از هنرمندان و فعالان حوزه رسانه استان مراحل ساخت یک ویدئو خبری و کلیپ اطلاع رسانی  را برای شرکت کنندگان این کارگاه تشریح کرد و آموزش داد.

 

این کارگاه بخشی از دوره آموزشی دو روزه  روزنامه نگاری مقدماتی است، که به همت خبرگزاری فارس و  با مشارکت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل نوسازی مدارس و نیز ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد.

همچنین آموزش های خبرنویسی مقدماتی، سوژه یابی، سواد رسانه  و عکاسی با موبایل نیز علاوه بر این کارگاه، طی نشست های دیگری، آموزش داده شد.

"آرزو رحمانی"، "رقیه گریوانی"، " حسین معمری" و "دشت صبح"  دیگر اساتید این دوره  بوده و مباحث را به شرکت کنندگان آموزش دادند.

.

گفتنی است،  شرکت کنندگان این دوره برای  حضور در دوره تکمیلی  و روزنامه نگاری پیشرفته که در آینده نزدیک از سوی خبرگزاری فارس برگزار می شود، معرفی شده و گواهینامه پایانی دریافت می کنند.

 

پایان/