تأکید برگزاری برنامه های دهه کرامت با محوریت مساجد
تأکيد برگزاري برنامه هاي دهه کرامت با محوريت مساجد
در خراسان شمالی؛

تأکید برگزاری برنامه های دهه کرامت با محوریت مساجد

نشست هم انديشي برناهم ريزي ويژه بزرگداشت ايام دهه کرامت با حضور دستگاه هاي متولي مسجد در خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 47053 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۰

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ نشست هم اندیشی برناهم ریزی ویژه بزرگداشت ایام دهه کرامت با حضور دستگاه های متولی مسجد در خراسان شمالی در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان تشکیل شد.

این نشست با حضور مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد و کارشناسان این مرکز، مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و نیز دو تن از کارشناسان مسئول حوزه های مختلف ستاد کانون های مساجد استان برگزار شد.

 

برنامه ریزی فعالیت ها و برنامه های گرامیداشت دهه کرامت با محوریت مساجد و تاکید بر این موضوع، فضا سازی مساجد و مهیاسازی این اماکن مقدسه در ایام ویژه ولادت حضرت رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها، برگزاری برنامه همزمان زیارت از راه دور در شب میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام با اجرای  پویش "به تو از دور سلام" از اهم برنامه های عنوان شده و تاکیدات در جلسه می توان نام برد.

برگزاری مراسم تقدیر از دختران فعال و تاثیرگذار و جشن روز دختر همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و نیز استقبال از خدام آستان قدس رضوی در قالب طرح "زیر سایه خورشید" از دیگر برنامه های ویژه و مهم این ایام با همراهی فعالان مسجدی اعلام شد.

 

پایان/