نشست شورای اداری ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی
نشست شوراي اداري ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي
سه شنبه 19 اردیبهشت؛

نشست شورای اداری ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی

نشست شوراي اداري ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي با محوريت بررسي برنامه هاي اجرا شده و اولويت هاي کاري برگزار شد.
شناسه خبر : 47091 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ این نشست با حضور حوزه های مختلف کاری این ستاد استانی ومدیر ستاد، سه شنبه 19 اردیبهشت ماه برگزار شد.

 

ابتدا کارشناسان مسئول حوزه های مختلف و کارشناسان حاضر گزارشی از فعالیت های انجام شده از ابتدای سال تاکنون و روند پیگیری ها و نتایج حاصله ارائه کردند.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی در این جلسه، توجه به موضوع اطلاع رسانی و تهیه پیوستی در این رابطه برای برنامه ها از سوی حوزه های مختلف، توجه به موضوع شبکه سازی اندیشه ای و بهره مندی از این موضوع برای نزدیکی گرایش ها و ایجاد گفتمان واحد، بررسی کانون های نیمه فعال و ارائه راهکارهای ارزشمند و سازنده برای فعال شدن این کانون ها را از اهم  تأکیدات این جلسه ذکر کرد و مورد توجه قرار داد.

 

گفتنی است، توجه به موضوع قرآنی و بررسی فعالیت های پایگاه های قرآنی در کانون های استان و پیگیری اقدامات مربوط به معرفی هر چه بیشتر و حضور حداکثری علاقمندان در مسابقات قرآنی مدهامتان، بررسی عملکرد شبکه رابطین کانون ها از اهم مصوبات این جلسه می توان نام برد.

این جلسه هر دوهفته یکبار برگزار  می شود.

 

پایان/