نشست مشترک کانون مساجد خراسان شمالی با معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)
نشست مشترک کانون مساجد خراسان شمالي با معاونت فرهنگي کميته امداد امام خميني (ره)
باهدف هم افزایی فرهنگی؛

نشست مشترک کانون مساجد خراسان شمالی با معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)

نشست هم افزايي مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي با معاونت فرهنگي کميته امداد امام خميني (ره) برگزار شد.
شناسه خبر : 47099 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ نشست فرهنگی و کارشناسانه  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف ارتقاء فرهنگی در محلات کم برخوردار با محوریت مسجد و بهره مندی از ظرفیت های کانون های مساجد استان برگزار و مسئولان حاضر در خصوص راهکارهای تعاملی ممکن بحث و تبادل نظر کردند.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست قابلیت های اثرگذار کانون ها از جمله تلاش برای تربیت و پرورش نیروهای مسجدی و ارتقاء مهارت های زندگی با اجرای طرح هایی همچون "زندگی پویا" وتلاش برای شکل گیری هسته های کتابخوانی و ایجاد فضای انس با مطالعه با خوانش و دورخوانی کتاب را در این نشست یادآور شد.

یوسفی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ضمن یادآوری امضاء تفاهم نامه همکاری فرهنگی بین این دو نهاد در دوسال گذشته، خواست تا با محوریت مساجد برنامه های فرهنگی و فعالیت های سازنده در مناطق کم برخوردار و خانواده های تحت پوشش این نهاد انجام گیرد.

 

در این جلسه مقرر شد که ابتدا برخی کانون های مساجد  استان برای انجام فعالیت ها و برنامه های مشارکتی، به عنوان مساجد پایلوت  انتخاب و ظرفیت ها برای ارتقاء اقدامات فرهنگی به اشتراک گذاشته شود.

 

پایان/