تقویت دروس کلاس ششمی های مدارس حاشیه بجنورد به صورت رایگان
تقويت دروس کلاس ششمي هاي مدارس حاشيه بجنورد به صورت رايگان
به میزبانی مسجد بقیه الله بجنورد؛

تقویت دروس کلاس ششمی های مدارس حاشیه بجنورد به صورت رایگان

کلاس هاي تقويتي دروس رياضي و فارسي ويژه پسران دانش آموز ِکلاس ششمي، در آستانه امتحانات پايان سال به ميزباني مسجد بقيه الله عجل الله تعالي فرج الشريف و کانون فرهنگي هنري منجي برگزار شد.
شناسه خبر : 47178 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ 80 دانش آموز پسر کلاس ششمی مدارس حاشیه شهر بجنورد، از امروز شنبه 23  اردیبهشت ماه، در کلاس های تقویتی دروس فارسی و ریاضی، شرکت کردند تا با مرور دروس مذکور برای امتحانات پایان سال اشکالات درسی آنها رفع شود.

 

«حسین پاکدامن» مسئول جمعیت فرهنگیان جوان خراسان شمالی که همگی از اهالی پرتلاش و مسجدی هستند، و برگزار کننده این کلاس ها، در این باره گفت: این کلاس ها از امروز تا چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه، عصرها  و به صورت رایگان در محل مسجد بقیه الله عجل الله تعالی فرج الشریف ادامه دارد.

وی افزود: در این  روزها به مدت  40 ساعت دو درس فارسی و ریاضی  توسط دو تن از معلمان جهادگر برای این دانش آموزان مرور و رفع اشکال می شود.

پاکدامن همچنین با عنوان اینکه این کلاس های تقویتی ویژه دروس نامبرده شده، در روزهای 5 شنبه و جمعه، برای دانش آموزان شهر غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان  برنامه ریزی و تدارک دیده شده، گفت: این کلاس ها با حضور 40 دانش آموز و در مدت 24 ساعت آموزشی در مسجد جامع شهر غلامان برگزار می شود.

 

پایان/