ستاد بزرگداشت دهه کرامت در شیروان تشکیل شد/از اجرای 10 شب، 10 محله تا استقبال از خادمان حرم رضوی
ستاد بزرگداشت دهه کرامت در شيروان تشکيل شد/از اجراي 10 شب، 10 محله تا استقبال از خادمان حرم رضوي

ستاد بزرگداشت دهه کرامت در شیروان تشکیل شد/از اجرای 10 شب، 10 محله تا استقبال از خادمان حرم رضوی

ستاد بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان شيروان با محوريت برنامه ريزي جشن هاي مردمي زيرسايه خورشيد تشکيل جلسه داد.
شناسه خبر : 47190 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «حسین تکمیلی»، امام جمعه شیروان، در این نشست به اهمیت ایام دهه کرامت ترویج فرهنگ رضوی اشاره کرد و خواست تا با اجرای برنامه های متعدد و ارزشمند، جلوه شادی و امید بخشی دین اسلام در این ایام نمایان شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول تاریخ هجمه های فراوانی علیه  دین اسلام  وارد شده، که لازم است همیشه آماده باشیم در مقابل این هجمه ها بایستیم، افزود: دشمنان همیشه می گویند "اسلام دین غم است نه شادی"، در صورتی که تعالیم اسلام سرشار از محبت و شادی آفرینی است که باید این موضوع با بهره مندی از ایام دهه کرامت، تبیین شود.

وی اجرای طرح زیر سایه خورشید را مورد توجه قرار داد و ترویج فرهنگ رضوی را خواستار شد.

حجت الاسلام تکمیلی، اجرای برنامه جشن های دهه کرامت در شیروان با عنوان  «10شب، 10محله» ، توجه ویژه به برنامه های روز ملی دختران وبرگزاری جشن  میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  را در این جلسه پپیسنهاد داد.

 

«اصغر لنگری»، مسئول جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی اعلام کرد: خدام آستان قدس رضوی در قالب برنامه زیر سایه خورشید، چهارم تا دهم خرداد ماه میهمان شهرستان های این استان  می شوند و در برنامه های متنوع تدارک دیده شده در این مناطق حضور می یابند.

وی افزود: شهرستان شیروان چهارشنبه 10 خردادماه همزمان با میلاد سراسر نور و رحمت حضرت ثامن الحجج علیه السلام میزبان خدام رضوی خواهد بود که در این باره برنامه های ویژه از سوی رابطین شهرستانی تدارک دیده شده است.

 

پایان/