ویژه نامه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در اسفراین منتشر شد
ويژه نامه شهادت امام جعفر صادق عليه السلام در اسفراين منتشر شد
در آستانه سالروز شهادت پیشوای جعفری؛

ویژه نامه شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در اسفراین منتشر شد

مدير کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين از طراحي و چاپ ويژه نامه به مناسبت ايام شهادت امام صادق عليه السلام به همت جوانان اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 47219 تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

"غلامحسن اميري" مدير کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، ضمن اعلام این خبر گفت: این ویژه نامه مطالبی شامل معرفی شخصیت امام ششم علیه السلام و عنوان احادیثی از آن امام همام و نیز طراحی مسابقب فرهنگی با هدف آشنایی با فعالیت های فرهنگی و تربیتی و رسالت حضرت جعفر بن محمدعلیه السلام در بردارد.

وی همچنین اضافه کرد: ویژه نامه مذکور در 8 صفحه طراحی و در مراسم عزاداری ایام شهادت اما صادق علیه السلام بین سوگواران توزیع شد.

امیری همچنین از برگزاری مراسمی ویژه ایام شهادت امام صادیق علیه السلام با حضور جوانان این کانون خبر داد و گفت: نوجوانان و جوانان فعال هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین در مراسمی  با سینه و زنی و سوگواری و نیز دعوت از سخنران، به استقبال ایام حزن و اندوه سوگواری شهادت فاضل آل طه رفتند.

وی همچنین تهیه و طبخ غذای گرم، سیاهپوش کردن معابر و فضای عمومی  را از دیگر اقدامات این کانون درآستانه 25 شوال، سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام ذکر کرد.

پایان/