ارکان مسجد جوادالائمه (ع) بجنورد میزبان نشست فرهنگی ارتقاء کانون مسجد
ارکان مسجد جوادالائمه (ع) بجنورد ميزبان نشست فرهنگي ارتقاء کانون مسجد

ارکان مسجد جوادالائمه (ع) بجنورد میزبان نشست فرهنگی ارتقاء کانون مسجد

نشست تخصصي و فرهنگي با هدف ازتقاء فعاليت هاي کانون "شهيد رستمعلي نوري" مسجد حضرت جواد الائمه عليه السلام بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 47289 تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ ارکان و فعالان مسجد حضرت جواد الائمه علیه السلام بجنورد با هدف برنامه ریزی فرهنگی و ارتقاء فعالیت های کانون فرهنگی هنری فعال در این مسجد، نشستی با کارکنان ستاد کانون مسجد استان برگزار کردند.

"امین درتومی"، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی و  " اصغر لنگری" کارشناس مسئول اداری مالی ستاد استان، در این نشست حضور داشتند وبهره مندی از قابلیت های حوزه خواهران و معرفی فعالینی در این حوزه به عنوان رابط کانون علاوه بر توسعه فعالیت های کتابخوانی و شناسایی نیروهای اثر گذار  از جمله موارد مطرح شده می توان نام برد.

 

برگزاری جلسات قرآنی  و نیز نشست های کتابخوانی مستمر و همکاری با نهادهایی از جمله آستان قدس رضوی و نهاد کتابخانه های عمومی  استان برای توسعه فرهنگ مطالعه و انس با کتاب در گزارش ارائه شه از سوی "رسول فخر فاطمی" مدیر کانون  به چشم می خورد و عنوان شد.

 

گفتنی است، "رسول فخر فاطمی" یکی از شعرای آیینی  استان و دانشجوی مقطع دکترای ادبیات فارسی است که سال گذشته نیز کتاب "شیوا" با موضوع امام رضا علیه السلام و با حضور خادمان آستان قدس رضوی  در مراسمی به شکل رسمی رونمایی شد.

 

پایان/