رییس قوه قضاییه مهمان اهالی مسجد شهدای شهرک شاهد بجنورد شد
رييس قوه قضاييه مهمان اهالي مسجد شهداي شهرک شاهد بجنورد شد
ظهر امروز؛

رییس قوه قضاییه مهمان اهالی مسجد شهدای شهرک شاهد بجنورد شد

اهالي مسجد شهداي شهرک شاهد بجنورد نماز ظهر و عصر امروز را به امامت حجت الاسلام و المسلمين غلامحسين محسني اژه اي، اقامه کردند و ميزبان ميز خدمت رييس قوه قضاييه و رسيدگي به مشکلات مردم در اين مسجد شدند.
شناسه خبر : 47328 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۳

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای»، رییس قوه قضاییه ظهر امروز، چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه، با حضور در مسجد شهدا در شهرک شاهد بجنورد، در دیداری چهره به چهره  به میزبانی ارکان این مسجد، با عموم مردم گفتگو کرد.

 

وی موضوع اقتصاد و حفظ امنیت سرمایه داری و حمایت از تولیدکننده  با محصولات سالم را مورد توجه قرار داد و از نمازگزاران خواست تا در این باره قوه قضاییه را یاریگر باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، در ادامه همچنین به دیگر مسایل مهم این استان مانند مسئله آب، اشاره کرد و همیاری مردم را در رفع این مشکلات خواستار شد.

در این نشست، نمایندگان قشرهای مختلف مردمی و اصناف، مطالبی را عنوان کردند و به مشکلات مردم چه رو در رو چه در قالب دریافت نامه رسیدگی شد.

مادر شهید میرزانادری، از شهدای والامقام سال های دفاع مقدس، نیز در ادامه  به موضوع اهمیت عفاف و حجاب و اتفاقات چند ماه گذشته  اشاره ای کرد که می توان  یکی از بخش های ارزشمند این دیدار نام برد.

گفتنی است، رئیس قوه قضاییه در سفری از پیش اعلام نشده صبح امروز، چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه جاری، وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد.

 

پایان/