حضرت معصومه(س)، نخبه ای علمی و عبادی بودند
حضرت معصومه(س)، نخبه اي علمي و عبادي بودند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی:

حضرت معصومه(س)، نخبه ای علمی و عبادی بودند

پاکدامن با برشمردن ويژگي هاي بي شمار حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها، ويزگي نخبگي آن حضرت را در جمع خبرنگاران تشريح کرد.
شناسه خبر : 47431 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛   حجت الاسلام «حبیب الله  پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در آستانه میلاد سراسر نور و رحمت کریمه اهل بیت علیهم السلام حضرت فازمه معصومه سلام الله علیه و در نشست خبری ویژه دهه کرامت،  به ابعاد شخصیت اثرگذار و یگانه آن حضرت اشاره کرد و ویژگی نخبگی آن بانوی همام را مورد تأکید قرار داد.

 

وی توضیح داد: آن بانو همانطور که در روایات نقل شده از سوی بزرگان و علما نقل شده چه از نظر علمی  چه عبادی و از هر جهت نخبه بود.

 

وی توضیح داد: خواهر بزرگوار حضرت رضا علیه السلام  در سن 9 سالگی در مباحث مومنین شرکت کرده و پاسخ آنها را میداد، طوری که نزد حضرت موسی کاظم علیه السلام که در زندان بسر می برد،  آمدند  و نقل کردند و صحت پاسخ ها را جویا شدند که آن امام همام گفت: فدا ها ابوها که همه پاسخ ها درست است.

 

وی تلاش برای برجسته ساختن ابعاد شخصیت آن بانوی کریمه را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز نیاز داریم که این موضوع هر چه دقیق تر و بیشتر برای دختران تبیین شود.

 

پایان/