برگزاری رابطان شبکه رابطین کانون های مساجد شهرستان شیروان
برگزاري رابطان شبکه رابطين کانون هاي مساجد شهرستان شيروان
با همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان؛

برگزاری رابطان شبکه رابطین کانون های مساجد شهرستان شیروان

تني چند از مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شيروان با همراهي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان با هدف تقويت اين شبکه مسجدي نشستي هم انديشانه برگزار کردند.
شناسه خبر : 47544 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ نشست هم انیشی مدیران و رابطین کانون های مساجد شهرستان شیروان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با هدف تبیین اهمیت کار تشکیلاتی به ویژه در مسجد برگزار شد.

«زهره بابایی»، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان نیزدر این نشست  حضور داشت و در خصوص ارتقاء فعالیت های کانون ها اعلام حمایت و همکاری کرد و  به بحث و گفتگو پرداختند.

«امین درتومی»، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی در این نشست  نکاتی در خصوص اهمیت نقش رابطین و کار شبکه ای در کانون ها عنوان کرد.

در این نشست همراه با «محمد محمدزاده قانعی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام  و کانون رابط  این شهرستان، مدیر 4 کانون فرهنگی هنری مسجد دیگر نیز حضور داشتند.

پس از این جلسه نیز کارشناسان توسعه از مسجد امام صادق علیه السلام بازدید کردند و نشستی با هیئت امناء این مسجد با هدف راه اندازی کانون فرهنگی در این مسجد برگزار کردند.

 

در حال حاضر 47 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی شهرستان شیروان فعالیت دارند.

 

پایان/