موازی کاری فرهنگی یکی از موانع شکل گیری تشکیلات سازنده مسجدی است
موازي کاري فرهنگي يکي از موانع شکل گيري تشکيلات سازنده مسجدي است
امام جمعه شیروان؛

موازی کاری فرهنگی یکی از موانع شکل گیری تشکیلات سازنده مسجدی است

نشست هم انديشي فرهنگي با هدف ارتقاء شبکه رابطين کانون هاي مساجد شيروان با حضور امام جمعه و رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 47545 تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ حوزه ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجد استان خراسان شمالی با هدف ارتقاء فعالیت شبکه رابطین کانون های شهرستان شیروان جلسه ای هم اندیشی در این شهرستان برگزار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکترحسین تکمیلی، امام جمعه شیروان، در این نشست برخی نکات و عوامل در خصوص تحقق نیافتن شبکه منسجم فرهنگی را موردتوجه قرار داد و متذکر شد و گفت: موازی ماری های فرهنگی و یک فرد فعال و داشتن چند نقش همزمان در نهاد های مختلف فرهنگی سبب ایجاد گرفتاری و درست عمل نکردن شبکه می شود.

وی افزود: هر کدام از فعالان و افراد شاخص در فعالیت های فرهنگی به واسطه این نقش های متعدد، درگیریهای دیگری بطور همزمان دارند، یا ممکن است کار را قبول کنند و نصفه و نیمه انجام هند چون عملا نمی رسند  و یا در جا رد کنند و نپذیرند و کار شبکه ای روی زمین بماند.

 

حجت الاسلام تکمیلی ضمن اعلام آمادگی در خصوص تعیین و شناسایی افراد دغدغه مند و تاثیرگذار به عنوان رابطین کانون ها، توصیه کرد این افراد به تعداد بیشتر و از مناطق مختلف انتخاب شوند و در این باره جلسه ای دیگر و ظرف هفته آتی پیشنهاد داد.

 

«زهره بابایی»، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان و کارشناسان حوزه ساماندهی ستاد کانون های مساجد نیز حضور داشتند و به بحث و گفتگو پرداختند.

 

پایان/