دانشجویان دانشگاه دولتی بجنورد میهمان سینما سیار شدند
دانشجويان دانشگاه دولتي بجنورد ميهمان سينما سيار شدند
به همت ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی؛

دانشجویان دانشگاه دولتی بجنورد میهمان سینما سیار شدند

فيلم سينمايي "غريب " همزمان با ايام ميلاد شمس الشموس حضرت امام رضا عليه السلام و ولادت خواهر بزرگوار آن امام همام، به همت ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي ويژه دانشجويان دانشگاه دولتي بجنورد، اکران شد.
شناسه خبر : 47599 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستا هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ فیلم بلند سینمایی "غریب" همزمان با ایام دهه کرامت، ویژه دانشجویان دانشگاه دولتی  بجنوردی  بجنوردی، به همت ستاد کانون های مساجد این استان  اکران شد.

این فیلم با استقرار سینمای سیار در محل سالن آنفی تاتر دانشگاه  برای دانشجویان و علاقمندان حاضر به نمایش درآمد.

 

اکران های سینما سیار در استان خراسان شمالی با اولویت مناطق شهری و روستایی فاقد سینما و محوریت فعالان کانونهای مساجد انجام می گیرد که تجهیزات آن با تلاش ها و پیگیری های ستاد فهمای این استان، از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است.

پیش از این و علاوه بر شهر بجنورد در مناطق مرزی و کم برخوردار، غلامان، بام و صفی آباد، گریوان و نیز شهرهای  فاروج، گرمه و شوقان خانواده به همراه کودکان و نوجوانان، تماشاگر اکران فیلم های به نمایش درآمده با قابلیت سینما سیار شدند.

 

فیلم سینمایی "غریب" محصول سال 1401 سنمای ایران است که «محمدحسین لطیفی» کارگردانی و «حامد عنقا» نویسنده و تهیه کننده آن است و روایتگر سردار شهید  « محمد بروجردی» است که نقش او توسط "بابک حمیدیان"  ایفا شده‌ است.

 

 این فیلم نخستین بار در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت به اکران درآمد و جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم از نگاه ملی و جایزه بهترین بازیگر زن و ... را از آن خود کرد.

 

پایان/