مردم فاروج به پیشواز کاروان مزین به عطر امام مهربانی ها می روند
مردم فاروج به پيشواز کاروان مزين به عطر امام مهرباني ها مي روند
عصر امروز؛

مردم فاروج به پیشواز کاروان مزین به عطر امام مهربانی ها می روند

جشن هاي مردمي زير سايه خورشيد عصر امروز، با استقبال مردم فاروج از خدام آستان قدس رضوي در استان خراسان شمالي رسما آغاز مي شود.
شناسه خبر : 47676 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ عصر امروز، پنج شنبه چهارم خرداد ماه، مردم شهرستان فاروج میزبان کاروان زیر سایه خورشید و پرچمداران حرم رضوی می شوند و خدام آستان متبرک رضوی همراه جشن های مردمی در این شهرستان می شوند.

 

«شیما سادات موسوی»، رابط برنامه های زیر سایه خورشید در شهرستان فاروج و مدیر کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم علیه السلام در این شهرستان در این باره گفت: برنامه های ویژه میزبانی از خدام رضوی در این شهرستان با دیدار مردمی و استقبال  مادران شهدا در محله شهید قادرپناه فاروج از ساعت 14 آغاز می شود.

 وی اضافه کرد: پس از آن دیدار با امام جمعه و نشست مسئولین در دفتر وی با حضور خدام رضوی  برنامه ها ادامه پیدا میکند.

 

موسوی به برنامه های بعدی این نیمروزی امامرضایی شهر فاروج اشاره کرد و حضور کاروان خدام رضوی در دهستان سنگر، در روستاهای امیر آباد،  احسان آباد، محمدآباد  و نورمحمد  و دیدار های مردمی و جشن های زیر سایه خورشید در این روستا ها را اعلام کرد.

وی حضور در جشن مردمی  روستای باش محله و مراسم خطبه عقد،  و نامگذاری کودک، تجلیل از 80 فعال  قرآنی  و حافظان و نیز ویزیت رایگان از اهم برنامه های تدارک دیده شده در این روستا می توان نام برد.

 

موسوی، همچنین معرفی زیارت اولی ها  و اهداء هدیه متبرک رضوی که شامل سفر زیارتی  به حرم امام رضا علیه السلام است، را نیز اعلام کردو گفت: این زائران پس از بازگشت از این سفر معنوی با هدف نشر فرهنگ رضوی به عنوان "یاور رضوی" در منطقه خدمت رسانی خواهند کرد.

 

گفتنی است؛  صبح فردا جمعه پنجم خردادماه جاری، خدام رضوی در شهر بجنورد حضور می یابند و عصر همان روز هم در جمع مردم راز و جرگلان حضور می یابند.

 

پایان/