نخستین اکران روستایی فیلم غریب در خراسان شمالی
نخستين اکران روستايي فيلم غريب در خراسان شمالي
با قابلیت سینما سیار؛

نخستین اکران روستایی فیلم غریب در خراسان شمالی

اثر سينمايي "غريب" به همت ستادهماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي و هماري اهالي مسجد در نخستين اکران روستايي اين فيلم در اين استان، به همت اهالي مسجد براي مردم روستاي چخماقلو مانه و سملقان به نمايش درآمد.
شناسه خبر : 47706 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ فیلم سینمایی تحسین شده "غریب" به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و اهالی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام و کانون دارالشهدا روستای چخماقلو، برای عموم علاقمندان بخصوص نوجوانان به نمایش درآمد.

 

این اکران با استقرار قابلیت سینما سیار،  پنج شنبه  شب، چهارم خردادماه  و همزمان با پنجمین روز از ایام دهه کرامت  و با هدف بزرگداشت سالروز حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر، انجام گرفت.

  

به گفته «امین درتومی»، مسئول سینما سیار در استان خراسان شمالی این برنامه با هدف توزیع عادلانه فرهنگی، به درخواست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون های مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.

 

علاقمندان سینما تاکنون در مناطق روستایی و مرزی، برخی شهرهای فاقد سینما از جمله شوقان و گرمه و فاروج، در تعدادی مدارس و خوابگاه دانش آموزی  و نیز در دانشگاه ها و مجموعه صنعتی همچون پتروشیمی خراسان و نیز ویژه فرزندن مددجوبیان زندان بجنورد،  شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم های "غریب"، "دسته دختران" و انیمیشن "لوپتو" بودند.

 

پایان/