مانه و سملقان به پیشواز قدم های شفابخش امام مهربانی رفت
مانه و سملقان به پيشواز قدم هاي شفابخش امام مهرباني رفت

مانه و سملقان به پیشواز قدم های شفابخش امام مهربانی رفت

کاروان زير سايه خورشيد همراه مردم شهرهاي قاضي، پيش قلعه و آشخانه در مانه و سملقان شد و نغمه شفابخش " يا رضا رضا " سردادند.
شناسه خبر : 47749 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ کاروان خدام رضوی  امروز شنبه ششم خرداد ماه و در سومین روز حضور خود در استان خراسان شمالی وارد شهرستان مانه و سملقان شدند و عطر رضوی را برای مردم این خطه هدیه بردند.

 

ابتدا خدام رضوی در شهر پیش قلعه با همراهی حجت الاسلام رحمانی، امام جمعه این شهر، و پس از جلسه ای کوتاه و صمیمانه که شهردار و شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند، بر مزار شهدای گمنام  این شهر حاضر شدند و قبور مطهر شهدا را  با عطر ناب رضوی غبار روبی و عطرافشانی کردند.

پس از آن در منزل برادر شهید والامقام "قدرت الله بیدل " حاضر شدند و بااهداء نشان خدمت رضوی به برادر شهید، مقام شامخ آن شهید والامقام و صبر خانواده شهدا ارج نهادند.

 

دیدار مردمی و استقبال و همراهی  حجت الاسلام شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه، برنامه بعدی بود که  با غبارروبی مزار شهدا و همراهی مردم و مسئولین شهرستان مانه و سملقان  ادامه یافت.

 

بیمارستان پورسینا آشخانه مقصد بعدی دیدار با زائران و دعوت شدگان حضرت دوست بود و که دلهای امام رضایی پرستاران و پرسنل و پزشکان این بیمارستان  را روانه حال خوش و شفا بخش حرم امام الرئوف علیه السلام کرد.

 

حضور در جمع  دختران نوجوان  خوابگاه دخترانه "امید انقلاب" شهر آشخانه  برنامه ای دیگر بود که اشک های مشتاق و منتظر را به دنبال داشت.

دیدار با خانواده  شهید سید والامقام "احمد فخر جعفری" دیگر دیدار امام رضایی  و دیده های بارانی به عشق حضرت علی بن موسی الرضا صلوات الله علیه بود.

 

اختتام برنامه ها حشور در جشن مردمی در مسجد جامع شهر قاضی بود که ابتدا با استقبال دلدادگان امام رضا علیه السلام آغاز شد و با نغمه های زنده و نوید بخش یا رضا جان گرفت و برنامه هایی همچون مداحی  و پرچم گردانی و اهاء تبرکی حرم مطهر رضوی اوج گرفت.

 

در این مراسم نشان خدمت رضوی به حجت الاسلام معصومی، امام جمعه قاضی اهداد شد.

 

پایان/