حضور کاروان خادمین آستان قدس رضوی در خراسان شمالی؛ دور دست گرم و طاقت فرسا به زیارت آمد
حضور کاروان خادمين آستان قدس رضوي در خراسان شمالي؛ دور دست گرم و طاقت فرسا به زيارت آمد
با حضور کاروان زیر سایه خورشید؛

حضور کاروان خادمین آستان قدس رضوی در خراسان شمالی؛ دور دست گرم و طاقت فرسا به زیارت آمد

کاروان زير سايه خورشيد به مناطق روستايي شهرستان جاجرم سفر کرد و در برنامه ها و جشن هاي اين منطقه حضور يافت.
شناسه خبر : 47808 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان شمالی؛ کاروان خادمین بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام، عصر امروز وارد شهرستان جاجرم شدند و با حضور در مناطق روستایی و دوردست این شهرستان، کبوتر دل های مشتاقان  امام الرئوف صلوات الله علیه را روانه گنبد و حرم آن امام همام کرد.

 

دیدار با حجت الاسلام هوشمند نژاد امام جمعه جاجرم، دور دست گرم و طاقت فرسا در این خطه از خراسان شمالی  به دستبوسی  و در ک حال خوش زیارت آمد و کاروان زیر سایه خورشید به همت کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد به روستاهای دوردست این شهرستان رسید .

 

ریل های روستای امیرآباد؛ دیدار با مردم و تکریم خانواده شهید حسین اخوان، اولین ایستگاه زیارتی  را رقم زد و دست دل های مشتاق و  منتظر را گرفت و برد تا به حرم امن سلطان طوس.

 

فاصله کم نبود تا روستای صادق آباد و جشن مردمی، میعادگاه بعدی زائر شدن  را در مسجد این روستا شکل داد و خاطره ای شد برای دعوت شدگان که پا به پای اراده قلبی آمده بودند به قصد زیارت.

 

مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف، مقصد بعدی امام رضایی بود، پرچم گردانی و اهداء تبرکی های حرم مطهر رضوی با نوای مداحی و مولودی خوانی خادمان حرم برنامه را شکل داد.

 

جشن پایانی در پارک لاله شهرجاجرم بود که سیل جمعیت مشتاق را زائر امام رضا علیه السلام کرد.

 

پایان/