خانواده های بجنوردی به استقبال میلاد امام مهربانی ها رفتند
خانواده هاي بجنوردي به استقبال ميلاد امام مهرباني ها رفتند
سلام فرمانده در بجنورد؛

خانواده های بجنوردی به استقبال میلاد امام مهربانی ها رفتند

اجتماع بزرگ خانوادگي "سلام فرمانده" به مناسبت ايام دهه کرامت و با حضور ابوذر روحي، در بجنورد با شکوه هر چه تمام تر و با استقبال بي نظير خانواده ها برگزار شد.
شناسه خبر : 47866 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ یک جشن بزرگ  آغاز شد؛ جایگاه وسط تقاطع الم شده بود با دو سکوی بلند؛ خانواده ها در چهار ضلع خیابان با پرچم های سه رنگ به اهتزاز در آمده ی نام "الله"، ایستاده بودند به انتظار ِ "سلام فرمانده"، هر جا که چشم می چرخاندی دیده های منتظر بود؛ پای درختان ِ پارک ِمادر و کودک، توی محوطه فرهنگسرای شهروند، میان خیابان روس نیمکتها و ....

 

گروه های سرود مسجدی یکی بعد از دیگری اجرا کردند، گروه سرود ثارلله، رهپویان ولایت، بچههای مسجد حضرت قائم آل محمد عجل الله تعالی فرج الشریف بجنورد تا گروه سرود شهید ابراهیم هادی مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف بجنورد شهرستان آشخانه که با لباس های محلی، "سلام فرمانده" را به زبان کرمانجی اجرا کردند.

 

"امین عربشاهی" و "احمد قدوسی" دو مجری جوان  بجنوردی، مراسم را  مراسم هدایت می کردند، مراسمی که مخطبان دیگری داشت و برنامه به صورت زنده از شبکه استانی اترک و همزمان پخش می شد.

 

"ابوذر روحی" روی سکوی اول و بالاترین  قسمت جایگاه ایستاد و دست بر سینه گذاشت و مخاطبان مشتاق را به همخوانی فرا خواند و همگی دل در گرو کلمات ستایشگرانه رود لام فرمانده دادند و عشق جانم  امام زمانم را کلمه به کلمه و خط به خط خواندند و با امام زمانشان عهد بستند که پای انقلاب الامی و راه شهدا و امام شهدا بمانند و گوش به فرمان سید علی باشند.

 

"فرمانده  سلام" سرود بعدی بود که روحی خواند و جماعت حاضر و خانواده ها نیز با پرچم های به اهتزار درآمده، لبیک گوی  شدند و عاشقانه همراهی کردند.

 

این مراسم مهمان مهمتری داشت، مهمانی از جنس آبی آسمان و تبار "لبیک یا حسین"؛ شهید محمد مهدی احمدی، مرزبان غیور از شهدای دهه هشتادی که در روز شهادت، تنها سه روز به پایان خدمت سربازی اش باقی مانده بود.

 

عموم مردم  با چشم های خیس، همراه ابوذر روحی، بر پیکر پاک این شهید و پدر و مادر صبورش که سر بر پرچم پرافتخار پیچیده بر تابوت شهید می ساییدند، سرود  "رفیق شهیدم را زمزمه کردند و با فریادهای لبیک حسین، به لحظه وداع با شهید تن دادند.

 

این مراسم با اجرای رود 313 نفر بچهای مسجد حضرت قائم آل محمد عجل الله تعالی فرج الشریف پایان یافت