خانواده شهدا در شهرستان گرمه میزبان پرچمداران امام شهید شدند
خانواده شهدا در شهرستان گرمه ميزبان پرچمداران امام شهيد شدند

خانواده شهدا در شهرستان گرمه میزبان پرچمداران امام شهید شدند

کاروان زير سايه خورشيد، دلخوشي ناتمام تمسک به امام مهرباني ها را با پرچم متبرک رضوي به خانواده شهدا هديه دادند.
شناسه خبر : 47881 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ خدام آستان قدس رضوی در سفر به شهرستان گرمه  به دیدار خانواده شهدا رفتند و با اهداء تبرکی های حرم مقدس امام مهربانی ها مقام شامخ شهدا را ارج نهادند.

ابتدا در عطر تمسک آن امام شهید را به  خانه برادر شهید "ثارالله گلداری" در روستای چشمه خان، بردند و با ارادت وام گرفته  و آموزه امام رضایی و نیز اهداء یادبود مزین به عطر رضوی، خانواده این شهید والامقام را تکریم کردند.

  مادر شهید والامقام «ابراهیم رجب زاده»  میزبان مهربان  و دیگر زائر  امام رضایی این سفر معنوی بود که با اشک شوق و قلبی صبور، بوسه بر پرچم متبرک رضوی زد و السلام علیک یا علی بن موسی الرضا را زیر لب زمزمه کرد.

 

روستای دشت میعادگاه  بعدی بود، که دیدار با خانواده شهید والامقام "حسین رمضانی" را رقم زد و خانواده شهید سال ها صبوری و ارادت را تقدیم آن صدیق الشهید کردند.

خانواده  شهید "مجید اخلاقی"  زائران  دلباخته بعدی بودند  که با دل در گرو مهربانی حضرت امام رضا علیه السلام دادند و سر بر پرچم متبرک آستا مقدسش ساییدند و اشک شوق ریختند.

 

امروز سه شنبه و در آستانه سالروز میلاد خورشید فروزان  طوس، خدام رضوی به شهرستان بجنورد سفر کردند و هم اکنون برنامه های آغاز شده و تا شب میلاد  ادامه خواهد داشت.

این برنامه ها به همت کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد و یکی از برنامه های اصلی ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی برنامه ریزی و اجرا شده است.

پایان/