بوی پیراهن یوسف در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد/ کاروان زیر سایه خورشید به عیادت بیماران رفت
بوي پيراهن يوسف در بيمارستان امام حسن (ع) بجنورد/ کاروان زير سايه خورشيد به عيادت بيماران رفت

بوی پیراهن یوسف در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد/ کاروان زیر سایه خورشید به عیادت بیماران رفت

کاروا زير سايه خورشيد ظهر امروز، سه شنبه نهم خرداد ماه در بيمارستان امام حسن عليه السلام بجنورد حضور يافت و عطر شفاي امام رضايي را به بيماران اين بيمارستان هديه کرد.
شناسه خبر : 47944 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛پرسنل و کادر درمان بیمارستان امام حسن  علیه اسلام  بجنورد  ظهر امروز میزبان خادمان بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی شد و دیده ی تمسک بر پرچم متبرک سایید.

 

همچنین خدام رضوی از تعدادی از بیماران این بیمارستان عیادت کردند و عطر متبرک و شفابخش آستان متبرک امام مهربانی را هدیه دادند.

 

کاروان زیر سایه خورشید که امروز صبح به قصد حضور در برنامه های ویژه میلاد امام رضا علیه السلام به شهر بجنورد سفر کردند، ابتدا پرچم متبرک رضوی را به  زندان بجنورد و در میان  مددجویان این زندان  بردند.

 

حضور در میان سربازان و افسران یگان ویژه نیروی انتظامی بجنورد و  ودیدار با نماینده ولی فقیه برنامه های بعدی بود که تا ظهر امرو ز انجام گرفت.

 

پس از آن نیز عصر خدام رضوی در دیگر برنامه ها از جمله  رونمایی از دوکتاب ماه نشان  و کرامات هشتم  و نیز شرکت در مراسم جشن های مردمی  شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در مساجد و دانشگاه دولتی بجنورد از اهم برنامه های  تدارک دیده شده است.

 

فردا و در روز میلاد امام الرئوف  علیه السلام شهرستان شیروان میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود.

 

پایان/