سه کتاب ادبی با حضور خدام آستان قدس رضوی در بجنورد رونمایی شد
سه کتاب ادبي با حضور خدام آستان قدس رضوي در بجنورد رونمايي شد
به همت اهالی مسجد جواد الائمه علیه السلام؛

سه کتاب ادبی با حضور خدام آستان قدس رضوی در بجنورد رونمایی شد

سه عنوان کتاب ادبي، به کوشش و تلاش رسول فخر قاسمي، مدير کانون فرهنگي هنري "شهيد رستمعلي نوري" مسجد جواد الائمه عليه السلام همزمان با ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام رونمايي شد.
شناسه خبر : 47947 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ کاروان  زیرسایه خورشید امروز به دعوت و کوشش مدیر کانون فرهنگی هنری شهید "رستمعلی نوری" مسجد جواد الائمه علیه السلام و بانوان خادمیار رضوی،  با مراسم رونمایی از سه کتاب ادبی همراه شد.

 

"ماه نشان"، "نغمه های بارانی"  و "گفتن جمعه می آیی" عناوین این سه کتاب بود  که با نوای یا علی بن موسی الرضا و پرچم گردانی و هدایای تبریک حرم به بازار کتاب عرضه شد.

 به گفته فخر قاسمی، کتاب "ماهنشان" مجموعه ای از داستان ها و خاطره نویسی  نوجوانان دانش آموز است که پس از یک دوره آموزشی جمع آوری و بهترین های آن در این کتاب منتشر شده است.

 

وی همچنین کتاب "گفتن جمعه می آیی" را نیز معرفی کرد و گفت: این کتاب مجموعه از دلنوشته هایی در مدح حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج الشریف و موضوع زیبای انتظار فرج است که به قلم "معصومه قلی زاده"  به قفسه کتابخانه ها اهدا شد.

همچنین کتاب  "نغمه های بارانی"   مجموعه ای شاعرانه است که به قلم رسول فخر قاسمی به رشته تحریر درآمده است.

 این مراسم  در قاب عکس یادگاری نویسندگان نوجوان کتاب "ماه نشان"  با خدام رضوی و تقدیر از این نویسندگان با گلاب ناب رضوی پایان یافت.

 

پایان/