کانون مشکات اسفراین مسابقه کتابخوانی "زندگی به سبک روح الله" را برگزار می کند
کانون مشکات اسفراين مسابقه کتابخواني "زندگي به سبک روح الله" را برگزار مي کند
به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)؛

کانون مشکات اسفراین مسابقه کتابخوانی "زندگی به سبک روح الله" را برگزار می کند

مدير کانون فرهنگي هنري مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالي فرج الشريف اسفراين از برگزاري مسابقه کتابخواني "زندگي به سبک روح الله" ويژه ايام حزن انگيز 14 و 15 خرداد در اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 48092 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۱۹

«زهرا براتی» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی و نیز گرامیداشت قیام 15 خرداد، اعلام کرد: مسابقه کتابخوانی "زندگی به سبک روح الله" با همکاری فعالان این کانون و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان اسفراین برگزار می شود.

 

وی افزود: منبع سوالات این مسابقه کتابخوانی،  از کتاب "زندگی به سبک روح الله"  اثر حجت  الاسلام سبزیان است.

براتی زمان برگزاری مسابقه مذکور را یازدهم تا هجدهم خرداد ماه جاری اعلام کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین نحوه شرکت در مسابقه و تهیه سوالات را با مراجعه به کانال اطلاع رسانی بچه های مسجد خراسان شمالی در پیام رسان  ایتا به نشانی  @bachehayemasjednkh اعلام کرد و گفت: علاقمندان پاسخ های مسابقه را به آدرس  @roohollah_1402  در ایتا و یا به شماره همراه ۰۹۳۹۰۸۳۲۱۳۳ ارسال کنند.

براتی  در تکمیل این خبر اضافه کرد: به پنج نفر از کسانی که بیشترین پاسخ های صحیح را ارسال کنند، به قید قرعه، هدایای نفیسی اهدا می شود.

 

پایان/