مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شیروان گرد هم آمدند
مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شيروان گرد هم آمدند
با هدف ارتقاء تشکیلات کانون مسجد؛

مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شیروان گرد هم آمدند

گردهمايي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شيروان با هدف ارتقاء فرهنگ کار شبکه اي در اين کانون ها و نيز تقويت فعاليت هاي فرهنگي، در مسجد جامع اين شهر برگزار شد.
شناسه خبر : 48208 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شیروان عصر چهارشنبه 17 خرداد ماه،  با حضور در مسجد جامع این شهر، در نشست هم اندیشی با هدف  ارتقاء تشکیلات مسجدی و فعالیت های کانون ها شرکت کردند و با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست که با همراهی امام جمعه شیروان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شکل گرفت،  موضوع اصلی و اولویت در کانون ها، بحث تربیتی و اخلاقی و تربیت نیروی انقلابی و مسجدی دانست و گفت: در این باره تلاش داریم تا با شکل گیری تشکیلات مسجدی، اقدامات اثربخش و موثری  برنامه ریزی و اجرا شود.

وی به ایام فراغت تابستانی با توجه به تعطیلات مدارس اشاره کرد و گفت: در این باره ظرفیت های خوب و تاثیرگذاری با اعلام همکاری  و همگرایی نهادهای تأثیر گذار غنی بخشی به اوقات فراغت فراهم شده که می توانیم در سال جاری با توجه به پشت سر گذاشتن سه سال کرونا، برنامه های آموزشی و تربیتی گسترده تری را با همیاری فعالان مسجدی شاهد باشیم.

 

حجت الاسلام پاکدامن،  کانون های فرهنگی هنری مساجد را بازوی توانمند فرهنگ و هنر مساجد عنوان کرد و خواست تا با شناسایی افراد تاثیرگذار چه به عنوان رابط شهرستانی چه رابط کانون، زمینه گرایش و ماندگاری نوجوانان و جوانان در مسجد و نیز  تربیت و ارتقاء   نسل جوان مسجدی و انقلابی فراهم شود.

 

در این نشست مدیران و رابطین حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات  و نیز مسایل و نقاط قوت فعالیت های کانون را عنوان کردند.

 

پایان/