کانون مسجد، سینمای سیار را به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برد
کانون مسجد، سينماي سيار را به دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالي برد
در تعاملی فرهنگی با نهادهای خدمت رسان؛

کانون مسجد، سینمای سیار را به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برد

ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي در تعاملي فرهنگي با دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني اين استان، براي کارکنان اين دانشگاه فيلم اکران کرد.
شناسه خبر : 48215 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی در محل تالار بیمارستان امام حسن علیه السلام بجنورد، با استقرار سینما سیار، ساعتی را میهمان پرده نقره ای سینما شدند.

 

این اکران که با استقبال کارکنان این دانشگاه و خانواده هایشان  رو به رو شد، به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی انجام گرفت.

 

مدیر بیمارستان امام حسن علیه السلام بجنورد تحکیم کانون خانواده  را هدف این اکران  عنوان کرد و افزود: قطعا اين برنامه را ادامه خواهیم داد.

اکران های سینما سیار در استان خراسان شمالی با اولویت مناطق شهری و روستایی فاقد سینما و محوریت فعالان کانونهای مساجد انجام می گیرد که تجهیزات آن با تلاش ها و پیگیری های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است.

پیش از این وعلاوه بر شهر بجنورد در مناطق مرزی و کم برخوردار، غلامان، بام و صفی آباد، گریوان و نیز شهرهای  فاروج، گرمه و شوقان، خانواده ها به همراه کودکان و نوجوانان، خوابگاه های دانش آموزی و دانشگاه ها،  دانش آموزان و دانشجویان تماشاگر اکران فیلم های به نمایش درآمده با قابلیت سینما سیار شدند.

تاکنون نیز فیلم های  غریب، دسته دختران، انیمشن لوپتو و فیلم فسیل برای تماشاگران اکران شده است.

پایان/