کارگروه فرهنگی و اجتماعی محلات کم برخوردار استان خراسان شمالی برگزار می شود
کارگروه فرهنگي و اجتماعي محلات کم برخوردار استان خراسان شمالي برگزار مي شود
با حضور تیم 2020 ستاد کانون های مساجد کشور؛

کارگروه فرهنگی و اجتماعی محلات کم برخوردار استان خراسان شمالی برگزار می شود

نخستين جلسه کارگروه فرهنگي و اجتماعي محلات کم برخوردار استان خراسان شمالي ظهر فردا، با حضور نمايندگاني از ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور تشکيل مي شود.
شناسه خبر : 48218 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛  این جلسه با میزبانی،  دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی ظهر فردا شنبه 20 خرداد ماه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسيني، سرپرست اداره آموزش و پژوهش و دبيركارگروه مشترك ستاد كانون هاي مساجد و طرح توسعه محلات كم برخوردار به همراه"میلاد اقدمي"، دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه محلات كم برخوردار2020  در این جلسه حاضر خواهند شد.

 

بهره مندی از ظرفیت کانون های مساجد برای توانمندسازی  محلات کم برخوردار  از جمله اهداف این جلسه خواهد بود.

علاوه بر برگزاری جله کارگروه، نمایندگان ستاد کانون های مساجد از دو کانون فرهنگی هنری در دو محله کم برخوردار و حاشیه بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، بازدید می کنند و از نزدیک در جریان اقدامات این دو کانون در این راستا قرار می گیرند و ظرفیت های موجود را بررسی خواهند کرد.

 

گفتنی است؛ اجرای کارگاه  آموزشی توانمند سازی فرهنگی ویژه فعالان مسجدی در محله کوی صادقیه و کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) مسجد قدس و نیز برگزاری مسابقات ورزشی ویژه نوجوانان محلات کم برخوردار  با محوریت کانون امام هادی علیه السلام مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف از اهم اقدامات انجام شده در ارتقاء محلات آسیب پذیر بجنورد است که می توان برای نمونه به آن اشاره کرد.

 

پایان/